FotoMaster

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S2 SD kaart probleem.

Hallo allemaal,
 
Ik heb een heel apart probleem.
 
Sinds begin mei in het bezit van de galaxy S2, en hier een micro sd kaart van 16 gig in gedaan.
 
Alles ging perfect tot gister.
 
Gister kreeg ik ineens de melding op de galaxy dat er een blanco SD kaart in zit en deze geformateerd moet worden.
 
Ik heb de sd kaart er nooit uitgehaald of ontkoppeld, en er staan ongeveer 300 foto's op van mijn dochters.
 
Als ik de kaart probeer te koppelen lukt dit niet.

Wie is bekend met dit probleem en wie heeft er een oplossing.
 
Alvast mijn dank
2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
FotoMaster schreef:
Hallo allemaal,
 
Ik heb een heel apart probleem.
 
Sinds begin mei in het bezit van de galaxy S2, en hier een micro sd kaart van 16 gig in gedaan.
 
Alles ging perfect tot gister.
 
Gister kreeg ik ineens de melding op de galaxy dat er een blanco SD kaart in zit en deze geformateerd moet worden.
 
Ik heb de sd kaart er nooit uitgehaald of ontkoppeld, en er staan ongeveer 300 foto's op van mijn dochters.
 
Als ik de kaart probeer te koppelen lukt dit niet.

Wie is bekend met dit probleem en wie heeft er een oplossing.
 
Alvast mijn dank
Als eerste zou ik in ieder geval met de grootst mogelijke spoed een backup van de inhoud van het kaartje maken, daarna pas verder gaan stoeien om het probleem op te lossen. Iedere andere stap die je doet vergroot het risico de waardevolle foto's kwijt te raken.
 
Laat even weten of en wanneer dat gelukt is. (Tip: haal het kaartje er uit, stop het in een adapter voor SD-kaartjes en kopieer de gehele inhoud naar de PC als dat wil lukken.)
FotoMaster
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Martin, bedankt voor je reactie

Alleen het probleem is dat ik via de pc ook de sd kaart niet kan benaderen.
Hij wordt wel herkent.

Ik zou dol graag en back up willen maken van de bestanden maat ik kan ze niet benaderen.
Ik zag net en melding bij het opnieuw opstarten van de telefoon dat de sd kaart automatisch ontkoppeld wordt.
Opnieuw koppelen lukt niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic