Ik heb een IPhone14 en een IWatch 8 + een Red Together abonnement.
Voor de installatie van OneNumber moet ik met de IWatch App op mijn IPhone naar Mijn IWatch en dan naar Mobiele Data. Alleen kan ik in de App nergens Mobiele Data vinden. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Hi @EddyBNL, welkom.
Het activeren van OneNumber kan alleen als de watch en telefoon in Nederland zijn. Met onderstaande stappen kun je OneNumber activeren:
Het probleem is dat, als ik de app open, ik nergens Mobiel Netwerk kan vinden. Ik kom dus gewoon niet verder dan de app openen.
@EddyBNL Heb je de Apple Watch wel gekoppeld aan je iPhone? Nadat dit is gekoppeld, dan zou je namelijk onderstaand scherm moeten zien
@EddyBNL Hmm, bijzonder. Nu kan ik het net niet zien op jouw afbeelding, maar normaliter zou 'Mobiel Netwerk', dus onder Algemeen moeten staan. Heb je voor de zekerheid de software op zowel de Watch als je toestel bijgewerkt naar de meest recente versie? En voor de zekerheid de Watch App eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Mocht dat allemaal niet baten, dan het advies om even contact op te nemen met Vodafone Business. Via de Community hebben we helaas beperkte inzage/rechten voor zakelijke aansluitingen. Ook ben je altijd welkom in één van onze winkels, zodat een collega direct met je mee kan kijken.
Ook onder Algemeen staat geen Mobiel Netwerk.
Ik denk dat ik maar bij een winkel langsga. Ik heb alle updates uitgevoerd en de app al een keer verwijderd. Het is inderdaad vreemd dat ik een ander scherm heb.
In elk geval dank voor de reactie.🙏
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.