EddyBNL

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik OneNumber installeren?

Ik heb een IPhone14 en een IWatch 8 + een Red Together abonnement.

Voor de installatie van OneNumber moet ik met de IWatch App op mijn IPhone naar Mijn IWatch en dan naar Mobiele Data. Alleen kan ik in de App nergens Mobiele Data vinden. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3547Posts
  • 1070Oplossingen
  • 1168Likes

Hi @EddyBNL, welkom.

Het activeren van OneNumber kan alleen als de watch en telefoon in Nederland zijn. Met onderstaande stappen kun je OneNumber activeren:

  1. Zorg voordat je begint dat je watch gekoppeld is aan je iPhone. Weet je niet hoe je dit doet? Volg de stappen van Apple.
  2. Indien beschikbaar: Update je iPhone en Apple Watch naar de nieuwste software.
  3. Open de Watch-app op de iPhone.
  4. Ga naar Mobiel Netwerk en kies twee keer voor Configureer mobiel netwerk.
  5. Kies Naar activeren en log in met de gegevens van je My Vodafone account.
    • Niet zelf de beheerder? Vraag de beheerder om met zijn account in te loggen
  6. Kies een naam voor je smartwatch
  7. Vink aan dat je akkoord bent met de voorwaarden en kies Bestellen
  8. We bevestigen je bestelling per e-mail. OneNumber wordt geactiveerd.
  9. Je krijgt een sms zodra OneNumber actief is. Het kan tot 24 uur duren voordat OneNumber werkt op je Apple Watch.
EddyBNL
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het probleem is dat, als ik de app open, ik nergens Mobiel Netwerk kan vinden. Ik kom dus gewoon niet verder dan de app openen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3547Posts
  • 1070Oplossingen
  • 1168Likes

@EddyBNL Heb je de Apple Watch wel gekoppeld aan je iPhone? Nadat dit is gekoppeld, dan zou je namelijk onderstaand scherm moeten zien

EddyBNL
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zie schermopname van mijn IPhone. De koppeling met de IWatcgh werkt verder prima...

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3547Posts
  • 1070Oplossingen
  • 1168Likes

@EddyBNL Hmm, bijzonder. Nu kan ik het net niet zien op jouw afbeelding, maar normaliter zou 'Mobiel Netwerk', dus onder Algemeen moeten staan. Heb je voor de zekerheid de software op zowel de Watch als je toestel bijgewerkt naar de meest recente versie? En voor de zekerheid de Watch App eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 

Mocht dat allemaal niet baten, dan het advies om even contact op te nemen met Vodafone Business. Via de Community hebben we helaas beperkte inzage/rechten voor zakelijke aansluitingen. Ook ben je altijd welkom in één van onze winkels, zodat een collega direct met je mee kan kijken. 

EddyBNL
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook onder Algemeen staat geen Mobiel Netwerk. 

Ik denk dat ik maar bij een winkel langsga. Ik heb alle updates uitgevoerd en de app al een keer verwijderd. Het is inderdaad vreemd dat ik een ander scherm heb.

In elk geval dank voor de reactie.🙏

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic