Is er ondertussen al iets bekend over de voortgang bij vodafone betreffende de updates van de ONE X?
Ik hoop toch echt dat de ondersteuning minimaal net zo lang mee gaat bij Vodafone als bij HTC. Mij bekruipt het gevoel dat vodafone ons in de kou laat staan wat betreft updates.
Dat de updates veel later komen, daar kan ik mee leven, ik ben tenslotte zelf zo dom geweest om een gebrande ONE X te kopen, maar als blijkt dat Vodafone de moeite niet wil/kan doen om hun aangepaste software ge-update te houden aan de originele software van HTC, dan voel ik me toch wel bekocht door Vodafone.
Dus....
Hoe is het beleid van Vodafone mbt. up to date houden van hun software?
Houdt Vodafone het toestel net zo lang bij met updates als HTC?
Wat is de update "roadmap" van Vodafone mbt de HTC ONE X?
Indien Vodafone de ondersteuning van de software niet kan / wil aanhouden, is er dan een mogenlijkheid om "legaal" over te gaan naar de originele HTC software?
Indien het niet mogenlijk is om het toestel up to date te houden of om het toestel ovet te zetten naar originele HTC software en ik besluit dit zelf te doen (met het opgeven van gedeelt van garantie). Hoe gaat de toestelverzekering die ik bij heb afgesloten in de Vodafonewinkel bij aanschaf van toestel/abbonement hier mee om? Is de verzekering dan nog bereid om schade aan het toestel te vergoeden?