Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,323Oplossingen
  • 1,790Discussies
  • 84.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

update android Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer komt de android update beschikbaar voor mijn galaxy tab 2 10.1

Abonnement gaat in op dag waarop gebeld? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Dinsdag 2 april bem ik gebeld door eem medewerker van jullie voor het verlengen van mijn contract. Dot is het contract van 225 belminuten en 500 mb voor 15 euro. Na het bevestigen via d...

Online Orderstatus Alleen-lezen Opgelost

Hoi Allemaal !! Afgelopen vrijdag kon ik mijn abonnement verlengen en heb dat meteen maar gedaan. Maar nu wil ik de online status van mijn bestelling bekijken en dan krijg ik alleen een wit scherm??En...

Samenwerking kpn vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hoi kan iemand mij vertellen wat de uitslag is van de samenwerking van vodafone en kpn wat betreft het delen van de opstelpunten van gsm masten en toebehoren gr peter valentijn

htc windows phone 8s Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik heb vanmiddag mijn nieuwe telefoon de htc windows phone 8s binnen gekregen.ik snap alleen niet dat ik nu bepaalde spellen niet kan downloaden met name candy crush sage.dat is een spel wat ik...

HTC One Alleen-lezen Onopgelost

Hey forumgangers, Mijn abonnement bij T-Mobile is zojuist afgelopen en na twee jaar met een HTC Desire HD ben ik erg te spreken over het merk en kan het ook niet anders dan dat ik graag met hun nieuwe...

Bellen naar Japan Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben mij aan het orienteren voor een abonnement zakelijk. Ik reis in Europa en in Japan. Nu hebben jullie Red Business en Red Business Super. Prima bundels voor mij, hetzij ik ze in het buitenland g...

Iphone 4 service Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb 2 dagen geleden mijn Abbonement verlengd en heb inplaats van mijn blackberry bold een iphone 4 genomen.Nu is hij sneller binnen gekomen dan de opgegeven 2 weken en wil ik hem graag gebrui...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen