Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,316Oplossingen
  • 1,790Discussies
  • 84.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

4 in 1 abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Is er een mogelijk om 1 abonnement af te sluiten voor internet, telefonie, tv (kort weg glasvezel) en mobile? Hierin zou Vodafone zicht kunnen onderscheiden in positieve zin!:D

verzekering Alleen-lezen Onopgelost

ik heb enkele maanden geleden mijn telefoon laten repareren, dit was bij een bedrijf buiten vodafone. ik betaal elke maand 10 euro voor mijn verzekering, mijn telefoon is helaas wederom kapot, ik wou ...

red en buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben klant vanaf het begin van vodafone en was tot nu toe redelijk tevreden....ik ben internationaal chauffeur en dus zeer veel in het buitenland en intensief telefoon gebruikermijn abbo mag i...

Blox - sms verdubbelen Alleen-lezen Onopgelost

Ik dacht dat een blox altijd aan en uit gezet kon worden.Ik heb enige tijd geleden de blox sms verdubbeen aangezet, maar gebruik het eigenlijk niet,ik krijg deze alleen niet meer uitgezet, is dit een ...

Geen bereik op 3315GG Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteravond kan ik niet meer bellen of gebeld worden (in postcode gebied 3315 GG). Normaal gesproken heb ik hier voldoende bereik (3G). Zelfs met 2G heb ik geen verbinding. Dit zelfde probleem h...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen