devriesf schreef:
Goedenavond,
Ik zit met dezelfde vraag. Of jullie voor 2 april graag de HTC One aan de Friends & Family shop kunnen toevoegen. De nieuwe Red abonnement vind ik totaal niet aantrekkelijk aangezien ik niet veel bel, maar wel veel internet wil gebruiken. Het zou dus erg fijn zijn als ik de HTC One met een Bel+SMS+Web altijd abonnement kan bestellen. Anders wordt het toch op zoek naar een andere provider.
Ik ben bang dat ik jullie hierbij niet kan helpen. De eerstvolgende update aan het Friends&Family aanbod zal de wijziging naar Red abonnementen zijn. Andere updates zullen er niet komen ben ik bang.
Maar als je die abonnementen opzich wel nog aantrekkelijk vindt, is dan misschien een Sim Only een optie? Het toestel is los op diverse plaatsen te krijgen. Los kopen is niet voor iedereen een optie natuurlijk, maar los kopen is iets goedkoper dan via een abonnement een toestel nemen. Dat komt omdat je als je het bij een abonnement neemt je het in feite op afbetaling koopt (namelijk via je abo-kosten). Extra korting op het abo (want F&F + Sim Only) en mogelijk net een iets scherpere deal op het toestel omdat het niet afbetaald wordt kan best nog de moeite waard zij
🙂