*Edit door BasT*Hallo allemaal,
Naar aanleiding van jullie klachten is er onderzoek gedaan door onze rekeningspecialisten. Er blijkt inderdaad technisch iets fout te gaan.
Bij een aantal van onze oudere abonnementen hoor je binnen Nederland gratis naar mobiele Vodafone nummers te kunnen bellen. Het gebeurt niet bij iedereen, maar je kunt dit inderdaad merken dat dit momenteel niet gratis is.
Wij ondernemen nu de volgende acties:
- Het probleem wordt technisch opgelost
- Er wordt onderzocht welke mensen onterecht kosten hebben gemaakt. Deze kosten worden automatisch vergoed.
NB: dit geldt voor alle onterechte kosten die op deze manier veroorzaakt zijn. Het geldt niet alleen voor de mensen die melding gemaakt hebben. Je hoeft hier over dus geen contact op te nemen met de klantenservice.
Je zou dit kunnen merken als je een Bel+SMS+Web & iPhone Vaak/Regelmatig/Altijd abonnement hebt, waarbij in de
tarievenfolder is aangegeven dat je gratis belt naar Vodafone nummers.
==================
Oorspronkelijke post Francine: Ik heb een abonnement met 90 belminuten. Tevens bel ik gratis naar vodafone nummers. Nu heb ik volgens My Vodafone 68 minuten verbruikt sinds gisteren. Ik heb echter alleen naar vodafonenummers gebeld. Zijn die ineens niet meer gratis? Of betreft het hier een storing?