janrastaman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Google inloggen met simkaart

Hallo,
Ik heb mijn Motorola E net een maand. Mijn prepaid kaartje al bijna 2jaar. Van de week heb ik mijn telefoon geroot maar toen weer mijn mobiel gereset ik was alles kwijt toen. Ik kon niet meer in goog play store want ik moest inloggen met mij google avcound. Telkens als ik dat deed stond er dat het niet kon omdat ze mijn sim kaart de gebruikersgegevens niet konden delen. Heeft dit te maken met dat mijn sim kaart geblokkeerd is? Kan iemand me helpen bedankt.
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Jan,

Welkom op het forum.

Heeft je toestel wel verbinding met het internet? En wat is de reden dat je simkaart geblokkeerd is?
janrastaman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo serkan. met mijnkan nog wel bellen en smsen met mijn simkaart en ik kan gewoon op internet enz. Maar op mij Motorola e. Moet je met bijna alle apps inloggen met google. Maar al log ik in op mijn account staat er dit; Of het is een tijdelijk probleem of Mijn sim-laart is niet geschikt voor de gegevens services. Dit is nu na dat ik mijn mobiel geroot heb en ik heb mijn mobiel nu al 2x gereset maar het blijft er staan en kan nu dus geen apps downloaden ook niet via de google play site
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic