TJTJansen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Z1 slaat geen wifi wachwoorden meer op

Sinds enkele weken slaat mijn z1 geen wifi wachtwoorden meer op waardoor ik sindsdien iedere keer wanneer ik in een wifi omgeving kom opnieuw de wachtwoorden moet invoeren. Software reset en fabrieks reset gedaan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TJTJansen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels is het probleem opgelost. Alles verwijderd, na een back-upte hebben gemaakt, de software en de fabrieksinstellingen reset te hebben gedaan backup terug gezet. Deed het probleem zich weer voor. Uiteindelijk is het gelukt om een 2 de back up te maken maar alle wifi netwerken te hebben verwijderd, daarna software weer gereset. 2de back up terug gezet. Toen deed alles weer normaal en nu de eerste backup met alle oude netwerken terug gehaald.

Lang verhaal veel gedoe maar gelukt. Bij Sony werd ik afgescheept dat ze het niet wisten en dat ik mijn software niet goed zou hebben geïnstalleerd en software herstel moest doen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @TJTJansen,

Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd. Heb je inmiddels al een oplossing gevonden? Je gebruikt ook al de laatste software op je telefoon? Ik heb hier verder niet echt een oplossing voor. Heb je wel al contact gehad met de fabrikant? Zo ja, wat hebben zij precies aangegeven?
TJTJansen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels is het probleem opgelost. Alles verwijderd, na een back-upte hebben gemaakt, de software en de fabrieksinstellingen reset te hebben gedaan backup terug gezet. Deed het probleem zich weer voor. Uiteindelijk is het gelukt om een 2 de back up te maken maar alle wifi netwerken te hebben verwijderd, daarna software weer gereset. 2de back up terug gezet. Toen deed alles weer normaal en nu de eerste backup met alle oude netwerken terug gehaald.

Lang verhaal veel gedoe maar gelukt. Bij Sony werd ik afgescheept dat ze het niet wisten en dat ik mijn software niet goed zou hebben geïnstalleerd en software herstel moest doen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dat Is goed nieuws! Dankjewel voor je respons terug, ik heb de oplossing aangevinkt.

Merry Christmas :).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic