Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,695Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

ip 67 telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond Ben al een tijd op zoek naar een rugged smartphone oftewel een met een ip67 of 68 certificeringEn had een cat B15 gevonden maar is niet leverbaar door vodafone waarom niet hebben ze liever...

slqve door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

storing 7051 varsseveld Alleen-lezen Onopgelost

Er staat op de site dat er gisteren een storing was in varsseveld. Deze is er echter al sinds woensdagochtend. Wr staat dat deze opgelost is maar dat is niet het geval. Er is geen netwerk voor mij en ...

aafko door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik kreeg een paar dagen geleden een mail met het bericht dat ik mijn abonnement kon verlengen.Nou vraag ik me af, als ik dat nu doe, betaal ik dan tot het eind van mijn vorige contract dubbel, ...

YVisser door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 4G op mijn iPhone 5s Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik krijg geen 4G verbindingen op mijn iPhone 5s.Ik heb zoals al gezegd een iPhone 5s met een sim only RED essential abonnement. Volgens de Vodafone app zou ik 30 Mbps moeten halen, maar dat haal...

Yanggie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling abonnement, verkeerde gegevens. Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond.Vanmiddag had ik de HTC M8 Gold besteld online, voorderest is alles goed ingevuld.Thuiskopieheffing betaald.Had uiteindelijk na de bestelling gelukkig een foto kunnen maken van mijn bestel...

Salvadius door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

overstappen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi vodafone, 3 oktober loopt mijn abonoment af bij vodafone. Ik wil dan overstappen naar tele2 vanwegen de kosten. Maar mij is niet helemaal duidelijk hoe dit werkt. Ik wil ook graag mijn nummer beho...

Sim activeren Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Vandaag mijn nieuwe IPhone 5s binnen gekregen als verlenging van mijn abonnement. Nu zit daar een andere Simkaart bij. Mijn oude Sim doet het niet meer en past hier ook niet in. Nu kom ik tot de...

Lien1979 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Over mijn abbo heen Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit elke keer erg over mijn abbo heen. 20€, 30€ maar soms ook 60€ of 70€. Maar het rare van alle is nog dat ik gewoon internet over heb, bellen en sms'en. Ik bel niet naar rare nummers dus wat is d...

6546 Nijmegen, Geen / zeer slechte signaal. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn mobiel geen / zeer slechte ( 1 streep ) bereik heeft. Thuis kan ik net nog 4G ontvangen, maar als ik buiten een paar meter verder op sta ben ik alles ...

Revlite door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S5 ziet Jabra BT2045 oortje niet Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik wil graag mijn Galaxy S5 verbinden met mijn Jabra BT2045 oortje. Zodat ik tijdens het autorijden kan bellen.Maar ik krijg mijn oortje niet te zien in de lijst met beschikbare apparaten.Heeft ...

hobiiee door Stamgast
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Internet doet het niet op mijn nieuwe Samsung Galaxy s5 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb gisteren een nieuw abbonement afgesloten (smart 700) En nu heb ik alleen internet als ik op WI-FI zit... Mijn mobiele data doet helemaal niks. Erg vervelend... Ik heb de handeleiding al ge...

BlackBerry BloX werkt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

mijn black berry blox doet het terwijl hij sinds zaterdag actief is

Wifi op camping Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet inloggen met de code om wifi te krijgen op de camping via mijn iphone,andere apparaten pakt hij wel zoals andere smartphone's , laptops,daar krijg ik wel wifi op behalve de iphone pakt het...

Kosten buiten maandelijks tegoed? Alleen-lezen Onopgelost

Dag mensen, Ik heb een Vodafone red essential abonnement met 1 GB data. Vannacht om 01:08 heb ik opeens een sms gekregen waarin stond dat ik nog minder dan 20% over had van mijn Web 1 GB maandbundel. ...

YC door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerkproblemen 5725 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al meerdere malen contact met jullie gehad over het feit dat ik een zeer slecht bereik heb met jullie abbonement. En de dekking lijkt steeds slechter te worden in plaats van beter. Of ik nou bi...

Cuppen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bekende apps soms ook niet veilig? Alleen-lezen Onopgelost

Vaak tegenwoordig zien we op het tech nieuws dat zelfs de bekende app makers risico lopen, ik dit Topic ga ik je meenemen naar apps die minder in het nieuws kwamen. En natuurlijk na negatief te zijn i...

Netwerk is buitengewoon slecht! Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ik een Vodafone RED 2 abonnement heb is het al een drama. Slechte telefonische bereikbaarheid en geen 4G, geen 3G, maar (soms) GPRS en meestal geen netwerk bereik. Toch worden er klanten geworve...

BosJH door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Roaming doet het niet. Probleem simkaart? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal.Ik heb nu net een nieuwe smartphone en ik loop hierbij tegen hetzelfde probleem aan als bij mijn vorige telefoon, namelijk dat het niet mogelijk is om te roamen. Ik kan het wel aanzette...

hm1996 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

6GB op of niet? Alleen-lezen Onopgelost

#confuusVandaag een sms ontvangen dat mn databundel van 6gb (!!) op is. Ik gebruik heel veel wifi en heb vaak wifihotspots van upc. Volgens de website mijn vodafone zou ik nog 1.3gb over hebben voor h...

Tbsdvd door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SO Bel+SMS+Web-2 Vaak 30 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb nog een abbonnement van Bel+sms+Web-2 Vaak en loopt nog tot 7 Maart 2015, maar wil overstappen naar een 4G abbonnemet maar dat wordt niet ondersteund bij dit abbonnement jammer genoeg nu...

isnister door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen