VanSchreven

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geldigheid Vodafone opwaarcode aangeschaft bij Supermarkt?

Voor noodgevallen bij een Supermarkt, wel langer dan een jaar terug, een pre-paid opwaardeerbon gekocht.
Nu willen we deze code gebruiken, via *102*opwaardeercode# en krijgen de melding dat de code onbekend is.

Voor ik deze code te vaak 'onjuist" ingevoerd heb en de code mogelijk helemaal niet meer bruikbaar is, de volgende vragen:
Je betaaald € 20,-- bij een Supermarkt, dit mag wettelijk gezien toch nooit vervallen?
Wat kan nog meer de oorzaak zijn? Waardoor deze code niet bruikbaar is.

Lees op het Forum dat bellen met 1200 ook niet altijd het gewenste resultaat geeft.
Tevens ervaring vanavond:
Reeds €0,45 kwijt, ivm bellen na 20:00 uur hedenavond met optie 9 (medewerker).(zondag)
Bijzonder dat het dan toch geld kost, als je voor de dichte deur staat. Immers Loket gesloten.
Op zich prima, en alle begrip voor de werktijden, maar reken dan ook geen € 0,45 cent.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey VanSchreven,

Op een zondag (ook overdag) kom je uit bij critical support. Dit zijn collega's van de smartphone crew die dienst hebben als klanten niet kunnen bellen etc. Jouw vraag hoort thuis bij de afdeling prepaid (van maandag tot vrijdag van 08:00 uur tot 20:00 uur zaterdag 08:00 uur tot 18:00 uur geopend)
Van daar dat het ook 45 cent per gesprek kost, is namelijk door de week ook zo.
Ik vermoed dat de bon vervallen is. Maar om eerlijk te zijn durf ik het niet met zekerheid te zeggen. Wat ook kan zijn is dat iemand de code al heeft gebruikt. Echter kunnen we vanuit het forum dit niet nakijken voor je en dien je hiervoor echt bij de afdeling prepaid te zijn. Het forum is bedoeld voor tips and trucks door en voor forumleden. Tevens vanuit hier kan ik niet in de systemen van Vodafone inzien ivm jouw privacy.
Laat je me weten wat de klantenservice heeft gezegd?

Groetjes Steven
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. Dit is niet iets wat door gebruikers van het forum kan worden opgelost en zal via de klantenservice moeten verlopen. Zie ook de boardregels.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic