Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abonnement opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Beste, Circa twee maanden geleden heb ik het abonnement van mijn vrouw opgezegd via het PDF-formulier dat op jullie website te downloaden is. Omdat wij in het buitenland wonen hebben we onze Nederland...

Geen SMS gehad databundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb geen sms gehad dat ik nog 20% van mijn databundel had. Hierdoor zit ik erg over mijn abbonement heen. Verder heb ik ineens hoge datakosten, mijn gebruik is niets veranderd. Hoe kan dit? Het lij...

mifex door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slecht tot geen bereik Nijkerk 3863 EW Alleen-lezen Onopgelost

Zijn er problemen met de mast in de buurt van 3863 EW? De laatste dagen geeft mijn telefoon bij thuiskomst aan dat het netwerk niet beschikbaar is. Zie dan zo'n rondje met een streepaar erdoor en een ...

Paul_Bos door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 4G maar langzame G postcode 9073 en wegvallen ontvangst buiten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een red abbo maar in deze regio heb ik er eigenlijk niets aan want meestal is er maar een G netwerk beschikbaar met 0.03 mbps! Gaat hier nog verbetering in komen?En vaak valt mijn ontvangst voo...

jobro door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nexus 7 LTE upgrade to 4.4.4 Alleen-lezen Onopgelost

aangezien beide topics hetzelfde onderwerp hebben.

Maartje door Oud Community Moderator
  • 2859 Topics
  • 180 Oplossingen
  • 207 Likes

Sim Only Red abonnement na 2 maanden verlengen? Alleen-lezen Onopgelost

Beste heer/mevrouw, 2 tal problemen: Probleem 1: Begin van mijn contract in mei had ik via Vodafone Blox, via de site, 1GB extra genomen. Op de site stond dat deze gratis zou zijn. Dit met goede vertr...

RWK__ door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 6 en de service van vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Nou wilde toch even mij gal spuwen over Vodafonenou alles eerst de IPhone besteld s’ nachts ging niet vanzelf maar toch om half 2 s’ nachts er dooreen gekomen en besteld na een snelle levering van Vod...

cw123 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

machtigen om simkaart op te halen Alleen-lezen Onopgelost

Is het mogelijk om iemand te machtigen om mijn sim-kaart op te laten halen in een vodafone winkel? Ik heb namelijk geen sim kaart per post ontvangen en mijn oude abbo bij mn vorige aanbieder is vandaa...

Rekening hoger dan in contract staat ? Alleen-lezen Opgelost

Op 22-09-2014 is is mijn oude abonnement omgezet naar smart sim only 500 voor 12 maanden van €22,50 voor €16,00 (klantnummer: 370736944, order referentie: 10643208). In de bevestigingsmail stond dat a...

Ton56 door Stamgast
  • 81 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

htc one: geluid tijdens afspelen muziek en filmpjes weigerd Alleen-lezen Onopgelost

Als ik een filmpje of muziek wil afspelen weigert het geluid, met name s ochtends en s avonds. Overdag kan ik de filmpjes wel met geluid afspelen. Wat kan ik hier aan doen?

len_music door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Adreswijziging doorgeven......is dat nu zo moeilijk Vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

Beste medewerk(st)er van Vodafone, Nog nooit heb ik zoveel moeite moeten doen om een simpele adreswijziging bij een bedrijf door te geven.Ja....via MyVodafone kun je dit aanpassen maar dan duurt het n...

Wennepen door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen abonnnement van onbeperkt bellen naar beperkt bellen Alleen-lezen Opgelost

Ik had een Vodafone Red abonnement met onbeperkt bellen en dit was gelding tot 17 december 2014. Eind september jl. heb ik mijn abonnement verlengd met een Red essential abo met 300 minuten. Vodafone ...

densan door Gedreven Liefhebber
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Activering Iphone 4s lukt niet vanwege vergrendelde SIM Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn 4s middels Find my Iphone gewist (dacht dat ik hem kwijt was...). Heb hem weer terug gevonden en afgevoerd vanuit Find my Iphone (web) om de activeringsblokkering er af te halen. Nu wil ik...

iPhone 5s - zwart scherm Alleen-lezen Onopgelost

Help! Mijn iPhone 5s is zojuist spontaan uitgevallen en heeft nu een zwart scherm. Het ging als volgt: Ik had nog 6% batterij, doe m'n telefoon aan de oplader en poef, zwart scherm. Ik krijg 'm met ge...

jijwelja door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

aankoopbewijs Alleen-lezen Onopgelost

goeden dag,ik ben mijn aankoopbewijs(pakbon) kwijt geraakt omdat mijn hond het leuk vond om alles te verscheuren wat hij tegen kwam.nu ben ik dus naar die link geweest http://vodafone.arvato-logistics...

Kan niet bellen smsen of internetten Alleen-lezen Onopgelost

Goededag, Heb vanlaatst een prepaid kaartje gekocht van 5 euro. Wanneer ik deze in mijn telefoon stop wordt er wel verbinding gemaakt met het vodafone netwerk alleen is er geen mogelijkheid om te bell...

Vodafone zakelijk doorschakelen vanuit buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik vraag me het volgende af, aangaande doorschakelen.Ik heb een Vodafone Red Essentials abonnement (onbeperkt bellen/sms in Nederland)volgende week vertrek ik voor zaken voor 2 weken naar Japan...

SXR door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen