djvlechtjuh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw wachtwoord

Hoi,

Mijn moeder is haar wachtwoord vergeten en probeert een nieuwe aan te maken. Echter, als ze op de link in de email klikt krijgt ze telkens een foutmelding en wordt ze doorverwezen naar de normale inlogpagina:


https://www.vodafone.nl/my/account/login.shtml?errormessage=&errorcode=&VF_PORTAL_LAST_URL=8A42B378F9F6957E39C807448CCF29C05D76829A6519483E7D8694E21203D963-%2Fmy%2Findex-migration.shtml%3Fkey%3D7b5348417d5650516635365073596e7165334266727a4758486e6237494c6b593d

en niet de pagina om een nieuw wachtwoord aan te maken. Ze heeft geen smartphone en kan het dus ook niet via de app proberen. Kunnen jullie ons verder helpen?

Groetjes
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
djvlechtjuh , via het forum kunnen we je hiermee niet helpen. Normaal verwijs ik je door naar onze klantenservice. Op dit moment zijn er echter werkzaamheden. Hierdoor kun je het beste morgen vanaf 08.00 opnieuw proberen. Omdat dit topic niet aan de regels voldoet zal het nu wel moeten sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic