Voor noodgevallen bij een Supermarkt, wel langer dan een jaar terug, een pre-paid opwaardeerbon gekocht.
Nu willen we deze code gebruiken, via *102*opwaardeercode# en krijgen de melding dat de code onbekend is.
Voor ik deze code te vaak 'onjuist" ingevoerd heb en de code mogelijk helemaal niet meer bruikbaar is, de volgende vragen:
Je betaaald € 20,-- bij een Supermarkt, dit mag wettelijk gezien toch nooit vervallen?
Wat kan nog meer de oorzaak zijn? Waardoor deze code niet bruikbaar is.
Lees op het Forum dat bellen met 1200 ook niet altijd het gewenste resultaat geeft.
Tevens ervaring vanavond:
Reeds €0,45 kwijt, ivm bellen na 20:00 uur hedenavond met optie 9 (medewerker).(zondag)
Bijzonder dat het dan toch geld kost, als je voor de dichte deur staat. Immers Loket gesloten.
Op zich prima, en alle begrip voor de werktijden, maar reken dan ook geen € 0,45 cent.