Hallo allemaal, ik begrijp de roep om een update en die heb ik gelukkig ook voor jullie.
Wat ik wel kan is aangeven dat het overgrote deel van de goed aankomt en ook wordt doorgevoerd, maar dat er regelmatig geen orderbevestiging wordt verstuurd. Of je order ook wordt doorgevoerd, daarvoor quote ik Stevie even:
----
Dat betekent voor jullie: je ontvangt nog geen mail op dit moment, wanneer dat wel zo is, dat is nu vrij moeilijk te zeggen. Dat hangt namelijk af van het systeem. Maar als je het scherm hebt gezien na je bestelling "Bedankt voor je bestelling, je ontvangt een bevestigingsmail etc......" dan is je order doorgestuurd en ontvangen en wordt deze verwerkt.
----
Tot zover geen nieuws dus.
Wat misschien wel goed is om te weten is dat de orderbevestigingen waarr nodig handmatig verstuurd worden. Dat kost extra tijd dus het kan dat je hem dit weekend pas krijgt.
Wat ik helaas niet kan is voor ieder individueel nakijken of zijn of haar order goed wordt doorgevoerd. Nomaals, voor het overgrote deel van de orders is dat het geval Het beste is om daarvoor even contact op te nemen met de klantenservice. Houdt er daarbij rekening mee dat we (zoals bij alle iPhone releases) heel veel vragen krijgen en de wachttijd langer is dan normaal.
Dus de klachten worden zeker gehoord, er wordt actie op ondernomen maar helaas kunnen mijn collega's de bevestigingen niet zo snel versturen als het automatische systeem dat kan. Ik snap dat als Apple je zo lang laat wachten op een nieuwe iPhone, je hem zo snel mogelijk wilt hebben als hij dan gereleased is en ik hoop dat jullie van me aan willen nemen dat we hier zo hard mogelijk werken om hem je ook daadwerkelijk te laten krijgen 😉