Horizone schreef:
SUPER SLECHTE CUSTOMER ERVARING BIJ VODAFONE.
NOG VORIG WEEK GEBELT VOOR IPHONE 5 - BELOOFT TERUG GEBELT TE WORDEN BINENN 2 DAGEN. NIEMAND GEBELT. BELDE NET VANDAAG ZELF CS - 20 MIN WACHTIHJD - MESSAGE: 'IPHONES 5 ZIJN OP, WIJ KUNNEN U HELAAS MOMENTEEL NIET HELPEN. EXCUS; WIJ HADDEN HET VEELS TE DRUK OM IEDEREEN TE BELEN':
HEB IN TUSSENTIJD 3 EMAILS VAN T-MOBILE ONTVANGEN MET VERSCHILLENDE OPTIES VOOR DE IPHONE5.
BELACHELIJK HOE VODAFONE MET KLANTEN OMGAAT EN KLANTEN OOK KWIJTRAAKT!
- VODAFONE KOSTEN PER JAAR - 3000-4000EURO
- RUIM 10 JAAR KLANT BIJ VODAFONE - ONG 40000EURO
Hi Horizone,
Je hebt je bericht dubbel gepost, deze heb ik verwijderd.
Daarnaast is het uitsluitend gebruik van Caps Lock niet gewenst. Ik wil je daarom vragen hier de volgende keer op te letten.
Voor de volledigheid kun je de hier het topic met de 'Algemene huisregels' vinden:
Algemene huisregels Op welke manier heb je contact gezocht met onze collega's? Je kunt voor een passend advies met een iPhone 5 het beste even bellen met 0800-0560. Onze collega's helpen je daar graag verder met een leuk aanbod!