mcbosch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen orderbevestiging

Vanochten mn bestelling geplaatst. Op de laatste pagina wordt aangegeven dat ik per mail een bevestiging van de order zal ontvangen. Nu zo'n 2,5 uur later nog geen mailtje ontvangen. Ook op MyVodafone staat niets van een bestelling, maar een nieuwe bestelling plaatsen is ook niet mogelijk. Iemand die hetzelfde heeft?
192 Reacties 192
arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Hoi Saskia70, ik weet niet hoe Vodafone werkt, maar het lijkt me logisch dat er andere factoren zijn waardoor je wel of niet sneller wordt geleverd.
Bijvoorbeeld het model dat je besteld hebt. Ik las ergens op de Net dat het meest populaire toestel de zwarte 16GB Iphone was. Die was meteen uitverkocht. Dus iemand die na jou besteld heeft,  kan volgens mij toch eerder dan jou geleverd worden als hij bijvoorbeeld een minder populaire toestel heeft besteld (de 64GB bijvoorbeeld).
Een andere factor is bijvoorbeeld of je gewoon verlengt, of dat je een nieuwe klant ben met nummerbehoud. Ik geloof dat dat nummerbehoud extra tijd in beslag neemt en zijn die mensen die dat gekozen hebben toch later aan de beurt.
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Ik heb mijn abonnement donderdag verlengd en daarbij een iPhone 5 16GB black gekozen. Ik kan nergens iets over de leverdatum terugvinden. Ik heb twee concrete vragen:
 
- Is er specifiek iets over de levertijd van mijn telefoon te zeggen/of over het algemeen over de 16GB black?
 
- Zal er contact met me opgenomen worden om een afspraak voor het moment van afleveren af te spreken en kan ik hierin nog het afleveradres aanpassen?
Sjappoo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
gisteren, vanwege een foutje van mij, een medewerker van Vodafone ana de lijn gehad. Hij gaf aan dat het in sommige gevallen, vanwege de drukte, wel een week kon duren voordat er een bevestiging kwam. Zelf heb ik vanochtend een bevestiging van mijn order ontvangen, dus bijna een dag later.
ahmed

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind dit te absurd voor woorden.
 
Ik heb woensdag middag mijn bestelling gedaan. Ik heb mezelf ook opgegeven voor de pre-order, waar niks van terecht is gekomen, vervolgens was ik beloofd binnen 24 uur de orderbevestiging te ontvangen, dit is ook niet gebeurd. Vrijdag weer gebeld, weer beloofd dat ik uiterlijk vrijdagnacht of in het extreem zaterdagochtend een orderbevestiging zal ontvangen, dit is ook niet gebeurd. Ik ben vrijdagavond naar een vodafone shop gegaan, daar is mij verteld dat ze het toestel op voorraad hebben, maar ik kon geen toestel krijgen omdat ik al een bestelling had gedaan en ik kan geen 2 bestellingen op een naam zetten. Vervolgens heb ik gevraagd om de bestelling te annuleren, dit zou 5 dagen duren. Als het op klanten binnenhalen aankomt, is dat 2 minuten werk en contracten afsluiten is nog sneller, maar annuleren duurt 5 dagen.  Vandaag weer gebeld en heb 2 keer een uur in de wacht moeten staan en na 1 uur en 13 minuten, werd de lijn stil, geen reactie en niks meer gehoord. Mijn vraag is nu ondanks alle chaos en drukte die jullie hebben, vind ik het schandalig dat juliie als een van de grootste providers van Europa, geen besef hebben hoe je klanten moet behandelen. Ik zou hierop graag een reactie willen hebben van een van de admins.
Bock

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Afgelopen woensdag ochtend mijn contract laten verlengen. Volgens de medewerker was ik zeer op tijd en maakte zeker kans om vrijdag of zaterdag de telefoon geleverd te krijgen. Donderdag nog geen bevestiging van de order. Vrijdag ook niet. En vandaag dus ook niet. Wel twee keer gebeld met klantenservice en volgens hen staat de order er wel in en zou ook behandeld zijn. Wel idd verschillende verhalen van de medewerkers. Vodafone, waarom niet VOORDAT je een grote uitlevering hebt van bv de iPhone een briefing houden onder het hele belteam en iedereen dezelfde informatie geven. Die informatie communiceer je dan ook naar de klant toe, wat alleen maar duidelijkheid geeft voor iedereen. En hoe moeilijk moet het anno 2012 zijn om iemand een mail te sturen? Het is toch geen rocket science om na het doorvoeren van een order direct een mail eruit te gooien? Dit is niet alleen prettig voor de klant, maar ook voor jullie zelf. Neem als voorbeeld mezelf, je twijfeld toch of het doorgekomen is en je begint weer te bellen. Dit legt weer meer druk op de telefoonmederwerkers etc. Die wel wat anders te doen hebben nl verkopen! Nou jah heel verhaal, ik wacht het rustig af en hoop dat Vodafone eens gaat kijken naar een paar knappe ICT jongens die wel een mail systeem aan de praat krijgen? 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Ik begrijp dat het wachten lang duurt en dat jullie graag snel een orderbevestiging willen hebben. We werken hard om alle toestellen zsm uit te leveren en de orderbevestiging te versturen Als je bij het plaatsen van je bestelling dit gezien hebt (Quote van Stevie) is je order succesvol geplaatst:

'Als je het scherm hebt gezien na je bestelling "Bedankt voor je bestelling, je ontvangt een bevestigingsmail etc......" dan is je order doorgestuurd en ontvangen en wordt deze verwerkt.'

Houd nog even vol allemaal, maandag is er weer een nieuwe dag waarin een hoop toestellen worden afgeleverd. De iPhone is, met recht, een enorm populair en mooi toestel dat iedereen graag wil hebben. Zodra jullie hem straks in jullie handen hebben zal het het wachten waard zijn geweest:D
040Rob

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisterenmiddag telefonisch besteld en nu ruim 24 uur later nog geen orderbevestiging gehad.
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag naar de winkel geweest en alle iphones uitverkocht en moet ik dus 2 weken wachten. Heb niet besteld. Ga misschien een t-mobile of kpn abonnement nemen. Ik ben zo verbaasd over de belabberde service. Plus vooral dat ze aan de klantendienst doen alsof IK iets fout heb gedaan en de order niet is doorgekomen. Echt bizar. Forum is wat mij betreft ook nutteloos. Het spijt me maar voelt wel zo.
Gr
Joop35

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gistermiddag +/- 14.30 online via de webshop verlengd, vanochtend om een uur of 10 of 11 heb ik de bevestigingsmail mogen ontvangen. Geen idee wanneer het toestel komt maar de mail is binnen :$ 
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heeey Buubdaman,
 
Waarom zou jij iets fout hebben gedaan ? Je hebt toch niet besteld bij Vodafone ? Heb je het kranten berichtje niet gelezen dat Apple niet genoeg toestellen heeft voor de nederlandse markt ? Het dunne scherm zou moeilijker leverbaar zijn. Denk dat Vodafone hier ook niets aan kan doen !
 
Grtz
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heeey Joop35,
Staat er geen informatie hierover in de bevestigings mail ? 
 
Grtz
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Jow, 040Rob
 
Check even het topic "geen orderbevestiging"
 
Hier staat uitleg over de bevestigingsmail die je hoort te ontvangen na de bestelling en ervaringen van andere klanten.
 
Grt,
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Annabelle_ schreef:
Houd nog even vol allemaal, maandag is er weer een nieuwe dag waarin een hoop toestellen worden afgeleverd. De iPhone is, met recht, een enorm populair en mooi toestel dat iedereen graag wil hebben. Zodra jullie hem straks in jullie handen hebben zal het het wachten waard zijn geweest:D
 
Hi Annabelle,
 
Mijn vraag gaat niet over de orderbevestiging maar de datum van afleveren. Wanneer krijg ik die te horen? 'Maandag zullen er weer een hoop toestellen worden afgeleverd' is mij te vaag. Als ik er maandag al tussen zit, moet ik wel weten dat ik thuis moet zijn. Krijg ik vooraf bericht? Hoe lang van te voren?
 
 
 
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@TumblingDice
Volgens mij zitten we in het topic 'Geen orderbevestiging' 🙂
5150

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kheb wel een orderbevestiging ontvangen....maar geen ordernummer ???
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
buubdaman schreef:
Vandaag naar de winkel geweest en alle iphones uitverkocht en moet ik dus 2 weken wachten. Heb niet besteld. Ga misschien een t-mobile of kpn abonnement nemen. Ik ben zo verbaasd over de belabberde service. Plus vooral dat ze aan de klantendienst doen alsof IK iets fout heb gedaan en de order niet is doorgekomen. Echt bizar. Forum is wat mij betreft ook nutteloos. Het spijt me maar voelt wel zo.
Gr

Goeiemorgen!

Ik vind het erg vervelend voor je hoe alles loopt, maar ik vraag me af waarom je het forum nutteloos vind.
Wat had je verwacht van het forum? Wij kunnen hier geen klantspecifieke vragen oplossen, daar is echt de klantenservice voor.
Het forum is voor klanten door klanten: je kunt hier toch samen met vele anderen je ervaringen delen en kijken of iemand anders misschien een oplossing heeft? Dat is toch de bedoeling van een forum naar mijn idee.... Dus ik vind het jammer om te horen dat je het hier nutteloos vind.

klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zo Stevie,
 
als het goed is komt hij vandaag dus.. 😉
 
(ps. hoe kun je quoten op dit forum?)
 
Hi allemaal!
 
Mensen die hun bestaande abonnement bij Vodafone hebben verlengd zullen of vandaag of direct na het weekend hun nieuwe toestel ontvangen. 
 
Stevie
 
 
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi klikos,

Vandaag zal inderdaad weer een nieuwe batch iPhones worden uitgeleverd.
Ik heb voor het weekend te horen gekregen dat de eerste iPhone-bestellers vrijdag, maandag of dinsdag het toestel krijgen.
Dus als je hem vrijdag niet hebt gehad, dan val je hoogstwaarschijnlijk in de direct na het weekend groepje :).
Ik heb zometeen weer een meeting over de iPhone 5, dus misschien komt daar nog belangrijke informatie naar voren die ik weer met jullie kan communiceren.


Ow en quoten:

Klik op het bericht dat je wilt beantwoorden/quoten, klik op beantwoorden, en dan zie je bij het nieuwe venster dat opent, boven de tekstbox aanhalen. Klik daarop en dan heb je een quote.


klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stevie schreef:
Hi klikos,
 
Vandaag zal inderdaad weer een nieuwe batch iPhones worden uitgeleverd.
Ik heb voor het weekend te horen gekregen dat de eerste iPhone-bestellers vrijdag, maandag of dinsdag het toestel krijgen.
Dus als je hem vrijdag niet hebt gehad, dan val je hoogstwaarschijnlijk in de direct na het weekend groepje :).
Ik heb zometeen weer een meeting over de iPhone 5, dus misschien komt daar nog belangrijke informatie naar voren die ik weer met jullie kan communiceren.
 
 
Ok, dankje! En mooi dat je ons zo goed als mogelijk op de hoogte houdt!
JKorner

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zou toch nog wel een paar dingen willen weten voor ik de klantenservice bel aangezien de ruime wachttijden.
-Als ik de klantenservice bel kan ik dan erachter komen wanneer mijn iphone5 binnenkomt?
-Waarom een orderbevestiging sturen zonder ordernummer waardoor de pagina Online bestelling -> vraag de status op geheel nutteloos maakt.
-Is er toevallig enige informatie wanneer de extra's/gadgets uitkomen voor de iphone5?
-We zouden regelmatig op de hoogte worden gehouden via SMS, server uit de lucht? Want nog geen sms ontvangen,

Verder moet ik toch zeggen goed bezig hier op het forum, jullie doen ook je best met de gelimiteerde informatie die jullie krijgen.
En ik vind het toch enigzins 'raar' dat Apple zich zo heeft vergist, een aantal simpele peilingen en daarbovenop nog eens een x aantal extra iphones bij de levering had waarschijnlijk ook voor minder frustatie betekent.
 
Btw donderdag besteld dus ik hoop hem vandaag nog in me handen te hebben.
Hopelijk kan ik na deze enigzins teleurstellende ervaring weer gewoon zeggen blij te zijn met Vodafone als provider.
 
J.Körner
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic