Ik vind dit te absurd voor woorden.
Ik heb woensdag middag mijn bestelling gedaan. Ik heb mezelf ook opgegeven voor de pre-order, waar niks van terecht is gekomen, vervolgens was ik beloofd binnen 24 uur de orderbevestiging te ontvangen, dit is ook niet gebeurd. Vrijdag weer gebeld, weer beloofd dat ik uiterlijk vrijdagnacht of in het extreem zaterdagochtend een orderbevestiging zal ontvangen, dit is ook niet gebeurd. Ik ben vrijdagavond naar een vodafone shop gegaan, daar is mij verteld dat ze het toestel op voorraad hebben, maar ik kon geen toestel krijgen omdat ik al een bestelling had gedaan en ik kan geen 2 bestellingen op een naam zetten. Vervolgens heb ik gevraagd om de bestelling te annuleren, dit zou 5 dagen duren. Als het op klanten binnenhalen aankomt, is dat 2 minuten werk en contracten afsluiten is nog sneller, maar annuleren duurt 5 dagen. Vandaag weer gebeld en heb 2 keer een uur in de wacht moeten staan en na 1 uur en 13 minuten, werd de lijn stil, geen reactie en niks meer gehoord. Mijn vraag is nu ondanks alle chaos en drukte die jullie hebben, vind ik het schandalig dat juliie als een van de grootste providers van Europa, geen besef hebben hoe je klanten moet behandelen. Ik zou hierop graag een reactie willen hebben van een van de admins.