peterhensen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerkverbinding

Als ik probeer in te loggen krijg ik als antwoord( Geen netwerkverbinding) Het lukt me niet om online te komen 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Staan je netwerk instellingen wel goed?
Heb je al een andere simkaart in je telefoon gehad om die te testen en/of je eigen simkaart in een ander toestel? Als je dat nog eens zou willen testen dan kan je uitsluiten of het aan je simkaart ligt of aan het toestel. 

Maar ik zou ook even kijken naar je instellingen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @peterhensen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

En waar probeer je dan op in te loggen? Krijg je dit op je mobiel of via je computer? En als het op je mobiel is, heb je dan helemaal geen internet Als het gaat over My Vodafone, probeer dan eens via je computer in te loggen of via je mobiele browser. 

Geen nog even iets meer informatie om je te kunnen helpen. 

peterhensen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het gaat om mijn mobiel. Ik krijg geen verbinding met Vodafone. Ik kan alleen internetten met WIFI

Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Staan je netwerk instellingen wel goed?
Heb je al een andere simkaart in je telefoon gehad om die te testen en/of je eigen simkaart in een ander toestel? Als je dat nog eens zou willen testen dan kan je uitsluiten of het aan je simkaart ligt of aan het toestel. 

Maar ik zou ook even kijken naar je instellingen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @peterhensen . Welkom hier!

Na de laatste vragen van @Energieboy  hebben we je niet meer gezien. Hoe gaat het nu? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic