MJO

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 11 ruilen

Ik heb een nieuwe abonnement met een Iphone 11. Minder dat 15 dagen en nieuwe simkaart nog niet actief. Ik wil hem ruilen voor een andere kleur (witt ipv zwart) en waarschijnelijk ook voor de versie met meer GB (van 128 ipv 64). Wat moet ik doen???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MJO 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je een abonnement, toestel of accessoire gekocht in de winkel? Dan kun je je aankoop daar binnen 14 dagen ruilen of annuleren in de winkel waar je deze hebt gekocht.

Heb je deze online gekocht? Ga met het pakket naar een Vodafone winkel om het te ruilen of om je aankoop te annuleren. In de meeste gevallen kunnen ze je daar direct helpen.


Kleine lettertjes:

  • Beschadigde of incomplete artikelen kun je niet terugsturen
  • Als je met creditcard betaald hebt, kan je bank er langer over doen om het bedrag weer terug te boeken
  • Bij een remboursbetaling nemen we snel contact met je op voor je IBAN. Daardoor kan het wel iets langer duren voordat je het bedrag weer terug hebt.
  • Heb je binnen de zichttermijn van 14 dagen je bestelling al gebruikt? Dan kunnen we daar kosten voor berekenen.
  • Zet de toestelcode van je telefoon uit. Denk ook aan 'Zoek mijn iPhone' of aan de Samsung-activeringsvergrendeling. Is er toch zo'n beveiliging actief? Dan kan het dat we je toestel moeten terugsturen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MJO 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je een abonnement, toestel of accessoire gekocht in de winkel? Dan kun je je aankoop daar binnen 14 dagen ruilen of annuleren in de winkel waar je deze hebt gekocht.

Heb je deze online gekocht? Ga met het pakket naar een Vodafone winkel om het te ruilen of om je aankoop te annuleren. In de meeste gevallen kunnen ze je daar direct helpen.


Kleine lettertjes:

  • Beschadigde of incomplete artikelen kun je niet terugsturen
  • Als je met creditcard betaald hebt, kan je bank er langer over doen om het bedrag weer terug te boeken
  • Bij een remboursbetaling nemen we snel contact met je op voor je IBAN. Daardoor kan het wel iets langer duren voordat je het bedrag weer terug hebt.
  • Heb je binnen de zichttermijn van 14 dagen je bestelling al gebruikt? Dan kunnen we daar kosten voor berekenen.
  • Zet de toestelcode van je telefoon uit. Denk ook aan 'Zoek mijn iPhone' of aan de Samsung-activeringsvergrendeling. Is er toch zo'n beveiliging actief? Dan kan het dat we je toestel moeten terugsturen.
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @MJO 
Welkom op de Vodafone Community.

Een impulsieve aankoop overkomt ons allemaal wel eens! Een erg fijn toestel de iPhone 11, ik heb deze zelf ook in gebruik. Ik kan hem je zeker aanbevelen. Ik zie dat @Energieboy je al precies heeft uitgelegd hoe de vork in de steel steekt. Ben je al langs geweest bij een Vodafone winkel en is alles gelukt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic