Hoi @MJO
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Heb je een abonnement, toestel of accessoire gekocht in de winkel? Dan kun je je aankoop daar binnen 14 dagen ruilen of annuleren in de winkel waar je deze hebt gekocht.
Heb je deze online gekocht? Ga met het pakket naar een Vodafone winkel om het te ruilen of om je aankoop te annuleren. In de meeste gevallen kunnen ze je daar direct helpen.
Kleine lettertjes:
- Beschadigde of incomplete artikelen kun je niet terugsturen
- Als je met creditcard betaald hebt, kan je bank er langer over doen om het bedrag weer terug te boeken
- Bij een remboursbetaling nemen we snel contact met je op voor je IBAN. Daardoor kan het wel iets langer duren voordat je het bedrag weer terug hebt.
- Heb je binnen de zichttermijn van 14 dagen je bestelling al gebruikt? Dan kunnen we daar kosten voor berekenen.
- Zet de toestelcode van je telefoon uit. Denk ook aan 'Zoek mijn iPhone' of aan de Samsung-activeringsvergrendeling. Is er toch zo'n beveiliging actief? Dan kan het dat we je toestel moeten terugsturen.