Als ik probeer in te loggen krijg ik als antwoord( Geen netwerkverbinding) Het lukt me niet om online te komen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Staan je netwerk instellingen wel goed?
Heb je al een andere simkaart in je telefoon gehad om die te testen en/of je eigen simkaart in een ander toestel? Als je dat nog eens zou willen testen dan kan je uitsluiten of het aan je simkaart ligt of aan het toestel.
Maar ik zou ook even kijken naar je instellingen.
Hoi @peterhensen
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
En waar probeer je dan op in te loggen? Krijg je dit op je mobiel of via je computer? En als het op je mobiel is, heb je dan helemaal geen internet Als het gaat over My Vodafone, probeer dan eens via je computer in te loggen of via je mobiele browser.
Geen nog even iets meer informatie om je te kunnen helpen.
Het gaat om mijn mobiel. Ik krijg geen verbinding met Vodafone. Ik kan alleen internetten met WIFI
Staan je netwerk instellingen wel goed?
Heb je al een andere simkaart in je telefoon gehad om die te testen en/of je eigen simkaart in een ander toestel? Als je dat nog eens zou willen testen dan kan je uitsluiten of het aan je simkaart ligt of aan het toestel.
Maar ik zou ook even kijken naar je instellingen.
Hey @peterhensen . Welkom hier!
Na de laatste vragen van @Energieboy hebben we je niet meer gezien. Hoe gaat het nu? 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.