Gebruiker0524

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5G ontvangst

Ik woon in Gouda en heb een samsung A71 toestel. Volgens de dekking kaart zou ik 5G moeten hebben maar mijn toestel geeft nog steeds 4G aan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Gebruiker0524 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Weet je zeker dat je de 5G versie hebt? Er bestaat namelijk ook een 4G versie alleen! Zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/netwerk/5g#

En hier onder nog even een foto van de A71 versie die er bestaan. Omdat je zegt geen 5G te ontvangen vraag ik me af of je dan niet alleen de 4G versie hebt. 

4G kan niet en 5G kan het wel!

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Gebruiker0524 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Weet je zeker dat je de 5G versie hebt? Er bestaat namelijk ook een 4G versie alleen! Zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/netwerk/5g#

En hier onder nog even een foto van de A71 versie die er bestaan. Omdat je zegt geen 5G te ontvangen vraag ik me af of je dan niet alleen de 4G versie hebt. 

4G kan niet en 5G kan het wel!

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Gebruiker0524 . Welkom hier!

Leuk dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen. @Energieboy heeft meteen een wedervraag gesteld. Zien we je snel terug? 🙂 

Gebruiker0524
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb die keus nooit gehad, beetje vreemd dat dat niet is gebeurd. Vodafona is heel de tijd stevig reclame aan het maken voor 5G en dan gaan ze je een 4G toestel verkopen waar ook een 5G variant van is. Ik denk dus dat ik een 4G toestel is. Ik heb ook een reaktie gehad van Vodafone en daar zeggen ze dat de A71 er alleen in de 4G variant is, dat klopt dus niet.

Teleurstellend vind ik!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic