Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,127Oplossingen
  • 1,517Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Contract " openbreken" en hoeveel bijbetalen. Alleen-lezen Opgelost

Ik ben bij de Vodafone winkel geweest om te vragen of mijn contact opengebroken kan worden (kan pas in juli verlengen, contract is van november) . Mijn telefoon is nl. overleden en ik weet dat ik bij ...

vanhaut door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Verlengen of niet ivm multidatasim Alleen-lezen Opgelost

Wie heeft hier ervaring mee?ik heb een Red super abonnement met een gratis multdata Sim voor mijn iPad. Ik kan nu verlengen,Als ik verleng moet ik dan € 5 elke maand gaan betalen voor de multdata Sim?...

Spinning door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

nieuw toestel en klacht winkel Alleen-lezen Opgelost

ik heb zojuist 3 keer het hele belmenu op zowel 1200 als 1201 doorlopen en wordt steeds in een cirkeltje rondgeleid totdat de verbinding verbroken wordt; schandalig.

Levering vertraagd/vermist bij PostNL Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, iemand enige ervaring met het onderzoekstraject van Vodafone aangaande een levering van PostNL die maar niet afgeleverd wordt?Vorige week mijn abonnement verlengd incl. toestel.Dag later ...

Verlegen abbo Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag verlengen, Ik probeer dit via jullie website, Nou kan ik alleen op merk sorteren.... Dus moet ik nu 1 voor 1 alle toestellen afgaan om de prijzen te controleren? Kunnen jullie niet gewoon...

Simkaart kwijt Alleen-lezen Opgelost

Ik woon tijdelijk in het buitenland en ben bij het omwisselen van de simkaartjes mijn nederlandse simkaart kwijtgeraakt.Ik zou graag een nieuwe simkaart willen.

Gebruikers ID instellen op een Samsung S10+ Alleen-lezen Opgelost

Als ik bel dan krijgen de mensen mij te zien als anonieme beller.Ik krijg het niet voor elkaar om mijn gegevens te tonen, ik wil niet anoniem zijn. Veel mensen nemen dan ook niet op.Mijn vraag is hoe ...

Debroes door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Probleem Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Toen ik in 2017 onze abonnementen bij jullie afsloot (3 stuks) kregen wij te horen dat we nu ook recht hadden op een gratis extra pakket (movies en series ondemand, sport of kinder). Maar door ...

William73 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wanneer njeuw nummer binnen Alleen-lezen Opgelost

beste ik heb donderdag of vrijdag een nummer wijziging aangevraagd, kunt u mij vertellen wanneer deze binnen komt

rekening Alleen-lezen Opgelost

ìk ben geen klant meer bij jullie en heb nu de laatste rekening gekregen met abo kosten tot en met 31 maart terwijl mijn contract op 12 maart is gestopt beetje raar dat ik nog een halve maand moet bet...

Red pro naar red together aanpassen binnen contract (zakelijk) Alleen-lezen Opgelost

Kan een zakelijke klant binnen zijn lopende contract met een red pro select abonnement omgezet worden naar een Red Together abonnement binnen de contracts termijn?

clos door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Volgens mij is dit SPAM ??Als ik dit zo verhaal, beetje vreemd verhaal hoor!TopicGeplaatst door: Carlos soares

Energieboy door Super Expert
  • 10176 Topics
  • 3193 Oplossingen
  • 2393 Likes

werkt de wereldbundel ook binnen EU tav tarieven? Alleen-lezen Opgelost

Via de app zag ik mijn kosten oplopen ondanks mijn Red together abba, waar ik bij lange niet aan de limieten zat.Overigens niet naar het buitenland geweest, gewoon in NLGebeld.Het punt zou zijn dat mi...

Anitatv door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles in 1 wereld Bundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de bundel alles in 1 wereld aanstaan. Toch krijg ik een verbruik buiten mijn bundel in de app van €54 te zien. hoe kan dat?

1GB maandbundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de nieuwe simkaart voor 1GB maandbundel geactiveerd. Hoe lang duurt het voordat ik het tegoed kan gebruiken, want ik kan nu nog helemaal niks.

JB1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lastig gevallen Alleen-lezen Opgelost

Ik word al een tijdje lastig gevallen door iemand. Dit nummer heb ik geblokkeerd, maar diegene blijft toch bellen. Ik heb gekeken op wie belt mij en daar staan ook allemaal negatieve berichten. Kan ee...

RonBeek door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement Alleen-lezen Opgelost

Krijgen de oude contracten ook de nieuwe voorwaarden. Heb zelf essential red 3gb, gaat dat ook naar 5gb dan?

Prepaid opwaarderen Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,Ik heb zojuist via de website van Vodafone de prepaid kaart van mijn dochter met € 20,- opgewaardeerd.Maar kan op die telefoon geen sms ontvangen omdat deze geen service aangeeft omdat bel...

vraag en klacht Alleen-lezen Opgelost

ik heb sinds 1 sept een mobiel ab. genomen daarbij zou ik binnen twee weken een link krijgen waarbij ik kon kiezen voor een zenderpakket en antivirus echt deze kreeg ik alsmaar vorige week gebeld kree...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen