Hallo
@Serge34 @WijnandF @VodjeNL Ik merk dat er nogal wat verwarring is over de wachtrij op ons netwerk met betrekking tot activeren van simkaarten.
- In eerste instantie hebben wij te horen gekregen dat het inderdaad om een korte wachtrij ging en dat het snel opgelost zou zijn.
- Opeens werd bij de techneuten duidelijk dat het toch om een groter issue ging
- Dit verklaart de aangepaste communicatie erover
Wij kunnen uiteraard enkel communiceren op basis van de informatie die we op dat moment hebben. Als de informatie aangepast wordt, dan passen wij ook onze communicatie in dezen aan. Lijkt me geen slechte zaak.
Wij hebben er immers niets aan om je te vertellen het is zo opgelost als we weten dat het een dag gaat duren. Dan is de kans wel erg groot dat je daarna terugkomt en zegt: "..hee Per je zei net was binnen uur opgelost...en nu??" . Dat levert niets op.
Op dit moment is men nog druk bezig met zoeken en oplossen. Er is nog geen (geschatte) oplostijd aan ons doorgegeven. Fingers crossed dat het snel is.
Gr Per