suzannevkm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

KLACHT: Voda account

Ik heb al sinds 2 jaar een abonnement bij Vodafone. Ik krijg keer op keer foutmeldingen als ik een account probeer aan te maken! Ook bij winkels kan men mij niet helpen. Ik heb er schoon genoeg van en overweeg vanwege deze aanhoudende problemen mijn abonnement op te zeggen!

ik krijg wel een sms, maar zodra ik een nieuw wachtwoord en mijn emailaddress invul krijg ik de deze melding: "Er is een fout opgetreden, Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200"
2 Reacties 2
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @suzannevkm

Misschien een domme vraag, maar heb je dan ook al eens daadwerkelijk contact gehad met onze klantenservice? 2 jaar is namelijk erg lang. In de winkel kunnen ze je met My Vodafone issues ook niet altijd helpen, daarom is even bellen de beste optie. Je kunt ook contact opnemen via de chat, via Twitter of via Facebook. Misschien kunnen mijn collega's je helpen met het aanmaken van een account.
Foontje

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klantenservice?

Ja verscheide keren gebeld. Het zijn moeilijke gesprekken; aan het eind zeggen ze steevast dat er een "storing" is en dat ik later nog maar eens weer moet bellen.

F.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic