Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,258Oplossingen
  • 1,692Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

slecht netwerk 3g 9645ke veendam Alleen-lezen Opgelost

ik heb haast geen 3g netwerk dat gaat all vanaf 07-04-2014de 3g logo is er wel maar er is nooit verbinding ik heb alleen 2g netwerk nog maar, maar die is zo traagverhelp dit

haico door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wijziging Abbonnement Alleen-lezen Onopgelost

Beste heer/mevrouw, Ik wilde vandaag kijken naar mijn tegoed en verbruik op MyVodafone, hier zag ik dat 'ikzelf' mijn abbonnement heb gewijzigd. Er staat dat ik mijn limiet heb gewijzigd voor internet...

C1994 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone nummer heractiveren? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een Vodafone prepaid nummer gehad en deze een tijd niet gebruikt, en dit nummer word ook niet meer herkent als ik wil inloggen of aanmelden op MyVodafone en de telefoon kan ook niets mee...

roydej door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Welkom terug op het forum Alleen-lezen Onopgelost

Leuk je weer te zien @melvintje 

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Samsung Galaxy S5 of HTC one M8? Alleen-lezen Onopgelost

Op respectievelijk 4 en 11 april komen de s5 en nieuwe one uit. Wat is de beste keus tussen deze toestellen? En waarom dan?

Beennie door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiel importeren uit het buitenland (Moto X) en netwerk hiervan Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen / Vodafone Ik ben van plan zeer binnenkort een Motorola Moto X te importeren uit Amerika. Ik loop hierdoor wel tegen enkele dingen aan waar ik eerst informatie over nodig heb, zodat ik ze...

cihadagca door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

netwerk Alleen-lezen Onopgelost

De ''H'' van het netwerk staat wel in beeld maar alleen het groene pijltje knippert en de oranje knippert niet sterker nog die komt niet eens in beeld te staan!

Krissiey door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontgrendelen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb paar dagen geleden een andere sim kaart in mijn telefoon gedaan, en daarna weer mijn oude erin gedaan alleen nu kreeg ik de melding van mijn mobile protect dat ik een code moet invullen, ...

Lil29 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlening.. Abonnement nog niet omgezet.. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn Vodafone abo verlengd met een overstapNaar Vodafone red zakelijk. Ik heb sinds zaterdag mijn Nieuwe telefoon maar het abonnement is nog steeds niet omgezet. Niet op my Vodafone en ook op h...

RonaldB79 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bereik ineens weg - 4926 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn moeder heeft iets vreemds. Sinds 3 april heeft zij thuis nauwelijks bereik meer.Heel soms kan ze bellen of sms-en maar 98% van de tijd heeft ze geen bereik. Ze heeft al Vodafone sinds onge...

loowie100 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verificatiefout Samsung Galaxy S2 Wifi Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg steeds verificatiefout op mijn Samsung Galaxy S2 als ik via Wifi wil inloggen op mijn thuisnetwerk van Ziggo. Modem al diverse keren gereset, kanaal veranderd, wifi hotspot uitgezet. Gisteren...

Gerda1962 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Bereikbaar zijn voor Chileense telefoongesprekken Alleen-lezen Onopgelost

Momenteel verblijf ik in Chili en vanuit Nederland ben ik telefonisch bereikbaar, echter ben ik voor Chileense nummers niet bereikbaar. Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Bij voorbaat dank!

slecht bereik. Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ik vodafoon klant ben heb ik problemen met het bereikbaar zijn. Pc 6127bn.Ik woon vlak bij de grens met belgie en ben zoals velen hier slecht bereikbaar en kan zelf amper bellen.Wanneer wordt er...

Jackv6 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

All New HTC One (HTC M8) Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Misschien ben ik er een beetje vroeg bij, maar aan het einde van deze maand komt de nieuwe HTC One uit - de All New HTC One (code naam = M8). Ik zit op deze telefoon te wachten voordat ik mijn ...

Kirop door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Raar netwerk! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een samsung galaxy s 3.Mijn telefoon is 3 maanden geleden gevallen. (Geen idee of dit wat uitmaakt, maar ik zeg het er maar bij)Als ik thuis ben zegt hij "Aangemeld op netwerk -wifi verbinding"...

kimmyx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat betekent WHT in: Prepaid Samsung Galaxy Trend Plus (WHT) ? Alleen-lezen Onopgelost

ik heb zojuist online een bestelling gedaan van een zwarte "Prepaid Samsung Galaxy Trend Plus (WHT)" en toen de bestelling klaar was, zat ik me te bedenken dat WHT (dat in het type wordt genoemd) wel ...

sambalby door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

contractoverdracht Alleen-lezen Onopgelost

Hoeland duurt het normaal voordat je contract word overgezet nadat de gegevens zijn opgestuurd? ik heb op 23 februari alles verstuurd via email maar nog niks vernomen...

sim vergrendeld Alleen-lezen Onopgelost

Mijn mobiel geeft nu al een tijdje aan dat ik alleen maar noodoproepen heb, en dan soms ongeveer twee keer op een dag springt ie tdan weer op vodafone NL, maar als ik mijn mobiel op nieuw opstart staa...

jiske44 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen