WijnandF
Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Lid sinds oktober 2014
november 2014

Community badges

Activiteit van deze gebruiker

Re: Geen netwerk na een abonnementswijziging / simwijziging Onopgelost

Dag Bas, dank voor je antwoord. Zonder jullie algemene voorwaarden te hoeven lezen, weet ik dat bedrijven als Vodafone veel of alle directe en indirecte schade/kosten uitsluiten. In mijn brief doe ik ...

Re: Geen netwerk na een abonnementswijziging / simwijziging Onopgelost

Er komt helaas geen reactie op mijn vragen:Wanneer is de feedbackpagina weer werkend?Verder moet ik vaststellen dat ook na de beloofde 10 werkdagen er geen enkele reactie is op mijn feedback.Ook mijn ...

Re: Geen netwerk na een abonnementswijziging / simwijziging Onopgelost

Goedemiddag Bas, ja inmiddels sinds zaterdag bereik/ on line. Zal nu toch wel goed gaan.Uit interesse, wat was er nu precies mis?PS: de feedback site van Vodafone kampt met een storing. Je post iets e...

Re: Geen netwerk na een abonnementswijziging / simwijziging Onopgelost

Pascal, schrale troost, maar ik ben als zakelijke klant al sinds dinsdag 8.00 onbereikbaar door dit akkefietje van Vodafone.Kijk even of je ook bericht naar de pers kunt sturen (zie mijn eerdere post)...

Activiteiten Feed