Lykaios

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3g meer sinds ingang nieuw abo

Hallo,

Ik heb onlangs mijn abo verlengt (+ nieuw toestel wat ik nog niet heb ontvangen) via de website, hier heb ik 22 augustus een bevestiging van gehad over de mail. Helaas werkt sinds het overzetten van mijn abonement mijn 3g (of elk ander datanetwerk) niet meer.

Graag z.s.m. hulp om dit op te lossen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lykaios
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb de telefoon opnieuw opgestart en de simkaart verwijdert en terug gedaan. Nu werkt het weer. Vreemd..

Bekijk in context

5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Lykaios schreef:
Hallo,

Ik heb onlangs mijn abo verlengt (+ nieuw toestel wat ik nog niet heb ontvangen) via de website, hier heb ik 22 augustus een bevestiging van gehad over de mail. Helaas werkt sinds het overzetten van mijn abonement mijn 3g (of elk ander datanetwerk) niet meer.

Graag z.s.m. hulp om dit op te lossen.
Hi Lykaios,

Maakte je misschien gebruik van een BlackBerry? Dan zou het bijvoorbeeld kunnen dat je abonnement al is omgezet naar het nieuwe abonnement en dat hierdoor de BlackBerry Service niet meer actief is. Laat je ons dit even weten?
Lykaios
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik heb een iPhone4 met een iPhone abonnement en ben nu overgestapt naar Vodafone red abonnement i.c.m. de iPhone5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Lykaios schreef:
Nee ik heb een iPhone4 met een iPhone abonnement en ben nu overgestapt naar Vodafone red abonnement i.c.m. de iPhone5
Controleer dan ook nog eens je instellingen om te zien of deze nog kloppen? Op handleidingen.vodafone.nl staat een stappenplan.
Lykaios
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb de telefoon opnieuw opgestart en de simkaart verwijdert en terug gedaan. Nu werkt het weer. Vreemd..
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Lykaios schreef:
Gelukkig! 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic