Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,309Oplossingen
  • 1,798Discussies
  • 83.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

my vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Mijn sim(ipad) geregistreerd bij my vodafone. Bij het openen van sommige opties krijg ik de melding "geen netwerkverbinding" terwijl er gewoon wifi verbinding is.Heeft iemand hier een oplossing ...

Klacht over netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een klacht over het netwerk van Vodafone.Ik heb een super duur red abonnement.3g snelheid van dit en dat wauw.Nu heb ik al een tijdje Vodafone… Wat een beroerd netwerk.En dat durft nog reclame ...

1 GB Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hey,ik heb nu een samsung galaxy en wik de 1GB blox aanzetten. als ik nu dus die wil activeren via sms dan komt er te staan dat de aanmeldcode niet goed is. voordat ik dit ging proberen zei de medewer...

Abbonement omzetten. Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik heb sinds december vorig jaar een iPhone-2 Altijd 75 afgesloten.Hierop krijg ik wel een maandelijkse korting. Mijn vraag is of het mogelijk is deze om te zetten naar een RED abbonement.En zo...

1gb Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb de 1gb Blox.Maar nu gaat m'n internet gebruik van m'n beltegoed af.Dus ik wou een nieuwe 1gb Blox aansluiten maar dat gaat niet omdat ik deze dienst al heb..Ik zit niet in het buitenland....

klacht klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

ten eerste waarom kun je geen NIEUW BERICHT maken bij jullie Fantastische klantenservice, bang dat de site crasht.Vandaar mijn bericht hier.Bel afgelopen week met de klantenservice stel wat vragen ove...

Wifi & accu problemen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds een maand of 8 de htc one x in gebruik. Tot een paar weken geleden was ik dik tevreden, maar sinds een tijdje loopt mijn accu wel erg snel leeg (eerst deed ik er 2 dagen mee, nu ha...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen