anishabasdew12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Registratiebonus niet ontvangen, wel opgewaardeerd en geregistreerd

Hallo ik ben anisha ik ben geregistreerd op my vodafone en ik heb alleen niet welkomstbonus nooit ontvangen mijn 5 euro ze zei ik zet het erop maar het is nooit gebeurd zou u even willen kijken of ik het nog op een of andere manier het toch nog erop krijg? mijn telefoon nummer is *knip* ik zou graag willen dat ik het nog krijg ik heb het namelijk nooit gekregen & ik had 10 euro opgewaardeerd en toen web aan gesmst alleen toen was al mijn beltegoed weg ? wat kan ik nu doen en kan ik mijn welkomst bonus nog ontvangen ?
zou u mijn welkomst bonus op dit nummer zetten
Alvast bedankt.
Mvg Anisha.
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
anishabasdew12 schreef:
Hallo ik ben anisha ik ben geregistreerd op my vodafone en ik heb alleen niet welkomstbonus nooit ontvangen mijn 5 euro ze zei ik zet het erop maar het is nooit gebeurd zou u even willen kijken of ik het nog op een of andere manier het toch nog erop krijg? mijn telefoon nummer is *knip* ik zou graag willen dat ik het nog krijg ik heb het namelijk nooit gekregen & ik had 10 euro opgewaardeerd en toen web aan gesmst alleen toen was al mijn beltegoed weg ? wat kan ik nu doen en kan ik mijn welkomst bonus nog ontvangen ?
zou u mijn welkomst bonus op dit nummer zetten
Alvast bedankt.
Mvg Anisha.
Hi Anisha,

Wanneer heb je dit precies gedaan? Het kan namelijk even duren totdat de bonus bij je tegoed wordt geschreven.
anishabasdew12
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
5 maanden geleden ongeveer al ?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
anishabasdew12 schreef:
5 maanden geleden ongeveer al ?
Hi Anisha,

Dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat zij het voor je kunnen nakijken. Na 5 maanden lijkt het me namelijk wel duidelijk dat de bonus niet alsnog erbij geschreven zal worden ;). Als je deze dus echt nog niet hebt ontvangen zal dit waarschijnlijk handmatig moeten gebeuren. Mijn collega's van de klantenservice kunnen je daarmee verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic