Opgelost! Ga naar oplossing.
Lykaios schreef:Hi Lykaios,
Hallo,
Ik heb onlangs mijn abo verlengt (+ nieuw toestel wat ik nog niet heb ontvangen) via de website, hier heb ik 22 augustus een bevestiging van gehad over de mail. Helaas werkt sinds het overzetten van mijn abonement mijn 3g (of elk ander datanetwerk) niet meer.
Graag z.s.m. hulp om dit op te lossen.
Lykaios schreef:Controleer dan ook nog eens je instellingen om te zien of deze nog kloppen? Op handleidingen.vodafone.nl staat een stappenplan.
Nee ik heb een iPhone4 met een iPhone abonnement en ben nu overgestapt naar Vodafone red abonnement i.c.m. de iPhone5
Lykaios schreef:Gelukkig! 😄
Heb de telefoon opnieuw opgestart en de simkaart verwijdert en terug gedaan. Nu werkt het weer. Vreemd..
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.