Falco1994

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S7 meerdere vragen

Beste leden,

ik heb een aantal vragen voor u, ik heb geen idee waar ik het moet vinden, vandaar dat ik uw hulp vraag als u tijd heeft.Sinds enkele maanden heb ik de Samsung Galaxy s7 in huis, heerlijk toestel.
Maar.... ik wilde laatst een sms sturen naar een radio zender of naar een goed doel, maar dat kan niet. Per ongeluk heb ik de betaalde sms uit gezet, ik heb geprobeert hem aan te zetten via allerlei forums, maar nergens de oplossing. Hopelijk kunt u mij helpen met deze aan te zetten.
Daarnaast wil ik graag hele albums met fotos verplaatsen van t mobiel geheugen naar de sd kaart. Maar nergens kan ik dat goed doen, ook via de pc wil dit niet lukken. Dit omdat de sd kaart dan 'bezet' is, of omdat het te traag gaat. Heeft u nog tips?

Alvast bedankt,

mvg. Falco
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Falco1994
Welkom op jet forum. Heb je de ad kaart al eens geformateerd in het toestel voor gebruik? Controleerntroleer ook voor de zekerheid eens hoe groot het sd kaartje is en of het ook niet te groot is voor het toestel qua geheugen. Vervolgens ga je naar de foto's toe (via de galerij) en open je de desbetreffende map. Bovenin kun je op de instellingen klikken om vervolgens de optie verplaats naar aan te vinken. Hier moet je meteen ook aangeven of dit op het sd kaartje is of op de telefoonopslag. Mocht dat niet werken dan kun je altijd nog kiezen voor kopiëer naar.

Sms diensten kun je op verschrikkelijk manieren blokkeren en deblokkeren. Dit kan via de website www.payinfo.nl, via de klantenservice en in het toestel via de instellingen bij je berichten.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Falco1994 , heb je wat aan de tips van Steven- gehad?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic