Hoi allemaal, houd er bij de volgorde van de leveringen rekening mee dat er verschil zit tussen verkoopkanalen, modellen (kleur), verlenging vs nieuw abonnement, etc. Dat geldt bij alle leveringen.
Simpel voorbeeld: stel dat bestelling 125 een rood toestel is en 129 een groen. Groen is op voorraad, rood niet. Dan krijgt groen hem dus eerder, ookal heeft hij later besteld.
Wat betreft de communicatie dan: wat we hier op het forum doen is jullie zo goed mogelijk informeren aan de hand van de informatie die we hebben. Tegenstrijdige berichten proberen we te voorkomen door alles wat we zeggen eerst te dubbelchecken, maar kunnen we niet helemaal vermijden. Als beloofde voorraad niet bij ons binnen komt, dan kunnen we toch niet leveren bijvoorbeeld, ook al hebben we dat beloofd.
Als bedrijf proberen we de steek die we lieten vallen weer op te pakken. De beste manier om op de hoogte te blijven is denk ik om ons forum hier in de gaten te houden tot het moment dat duidelijk is dat er weer een levering binnen is. De collega's bij de klantenservice kunnen je namelijk pas concrete info geven op het moment dat de toestellen binnen zijn.
Als dat nog niet zo is geven ze een schatting. Maar: "schatting" betekent per definitie een weinig concreet antwoord dat uiteindelijk niet hoeft te kloppen. Wederom: de levering kwam niet, dus de schatting klopt niet meer. Dagelijks bellen is dus niet zo nuttig. Concrete info krijg je ook direct zodra we die hebben.
Tenslotte nog een verzoekje van huishoudelijke aard. Ik snap de neiging om wat minder bloemrijk taalgebruik te gaan gebruiken, of om je op één van ons moderators te richten. Doe dat aub niet. Wij proberen zo goed mogelijk te communiceren en adviseren. Concrete feedback, bv dat het niet handig is mails te sturen over een toestel dat je nog niet hebt, is zeer welkom. En terecht.
Beperk je wel tot het onderwerp. Persoonlijke feedback is ook altijd welkom, maar als je bijvoorbeeld mijn toon aanstootgevend vindt, dan stuur mij even een privéberichtje.
PS.
Nee, ook via privébericht kan ik je geen extra info over een leverdatum geven 😉