Marleenvaanholt
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet aangemeld bij netwerk

Ik heb sinds 3 weken een samsung galaxy S6
Ik werd net gebeld en toen deed die het gewoon en even later was mijn hele verbinding weg.
Heb de simkaart er al uit gehaald, heb de telefoon al helemaal leeggegooit en opnieuw naar fabrieksinstellingen gezet, heb vliegtuigmodus al aan en uit gezet en heb ook de internetverbinding al aan en uit gezet.
Niks werkt.
Wat kan ik hiermee?
6 Reacties 6
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Hey Marleenvaanholt,

Dat is vervelend dat er geen service wordt aangegeven.
Zijn er meer mensen in je omgeving die hier last van hebben in je omgeving?
Wat je kunt doen is een kruistest uitvoeren. Dit houdt in dat er een werkende simkaart in je toestel gaat en jouw simkaart in een ander toestel. Op deze manier kun je uitsluiten of het aan de simkaart ligt. Tevens kun je ook contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of alles correct staat in het systeem.
Via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ kun je zien of er werkzaamheden zijn of storingen zijn in jouw omgeving.
Goed om te lezen trouwens dat je zelf ook al van alles hebt geprobeerd.

Groetjes stevied86
Marleenvaanholt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De simkaart doet het ook niet in een andere telefoon maar een andere simkaart doet het ook niet in deze telefoon.
Het kan toch niet zo zijn dat en mijn telefoon en mijn simkaart kapot is?

Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Wat geeft de werkende simkaart aan in jouw toestel?
Marleenvaanholt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TOP Vodafone zomaar even de simkaart geblokkeerd zonder enige reden.
Even boos opbellen en in één keer doet die het weer!!
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Gelukkig dat het opgelost is Marleenvaanholt 😄
Maartje
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 207Likes

Marleenvaanholt

Aangezien het issue is verholpen sluit ik je topic op het forum.

Uitgelicht topic