RobbinD

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Galaxy Note 4 Direct leverbaar (NIET DUS) Misleidende informatie!!

Hallo,

Ik zie dat de Samsung Galaxy Note 4 nog steeds als direct leverbaar staat op de website?? 20 Oktober heb ik gebeld met vodafone klantenservice met de vraag of de note 4 op voorraad was. Ja die was volgens vodafone op voorraad geen probleem. Ik gelijk de 20e mijn abonnement verlengd in combinatie met de note 4. Nu 10 dagen later nog steeds geen note 4 binnen? Woensdag gebeld met vodafone en gehoord dat die niet op voorraad is? Waarom staat die dan nog steeds als DIRECT LEVERBAAR. Ik krijg een beetje het idee dat het de bedoeling is dat zoveel mogelijk mensen de note 4 bestellen, en zodra je de bestelling/verlenging heb gedaan je toch moet wachten. Als ik dit had geweten had ik sterk over een ander toestel/abbo/bedrijf gedacht. Beetje misleidende reclame

Mvg,

Robbin Delzenne
226 Reacties 226
ikke0606

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

Is er een reden waarom de Galaxy Note 4 wel particulier leverbaar is en zakelijk niet?

Dit bevreemd mij.

Gister ben ik naar een winkel van jullie geweest en daar bleek de Note 4 niet meer op voorraad te zijn. Ik kreeg daar te horen dat men niet weet wanneer de telefoon te verwachten is.

Dat is de reden waarom ik het zo vreemd vind dat de telefoon wel voor particulieren via uw site beschikbaar is.

Graag verneem ik van jullie.


Anya1606

Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tis (gelukkig) stil hier.
Veel plezier met jullie foontje allemaal 🙂

Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @ikke0606
De informatie die je gehoord hebt kan kloppen. De winkel weet nooit lang vnte voren wanneer een nieuwe levering binnen komt. Verder klopt het ook dat er verschillende voorraden zijn. Immers moeten we toestellen op reserve hebben voor de online bestellingen. Wat echter niet klopt, is dat er verschil gemaakt zou worden tussen zakelijke en particuliere klanten.Ik heb geen idee waar deze info vandaan komt. Maar dit is echt verkeerd uitgelegd of geïnterpreteerd.
Hopelijk kun je snel van je nieuwe telefoon gebruik maken.

Groeten, per
NathalieJager

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Allemaal,

Zojuist heb ik mijn telefoon abbo verlengt en ben ik ook voor de Note 4 gegaan.
Nu lees ik allemaal berichten over de levering van de note de afgelopen 4 week.

Zijn er inmiddels als mensen die de Note 4 al in hun bezit heeft.
Klantenservice gaf aan dat de levering tussen 5 & 10 werkdagen zal plaatsvinden. Ben benieuwd... 🙂

en idd via de Vodafone winkel weten ze niet wanneer de Note 4 leverbaar is en via Vodafone Online is die direct leverbaar.

reageren mag ..

Nathalie
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hi @Strewth78
See your message just right now. Sorry to hear we couldn't make the birthday surprise, Did it turn out well and you received your phone at last. Please let me know.
Late birthday wishes & apologies for the inconvenience, Per
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik sluit dit topic omdat het een persoonlijke klacht betreft. Dit hoort niet thuis op het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic