Hoi
Sandor Hövel Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat een mooie vraag maar ik heb daar geen antwoord op. Zelf heb ik het toestel niet dus ik kan het niet controleren voor je. Je schrijft dat je dit toestel hebt gekocht in een webwinkel. Waarom stel je de vraag niet even aan hun? Ze kunnen daar makkelijker het toestel in handen nemen en kijken of ze je er verder mee kunnen helpen. Hier bij Vodafone weet ik niet of iemand anders hem heeft. Anders moet je wachten tot een moderator langs komt of iemand die er verstand van heeft.
Succes in ieder geval. Ik verwacht niet dat dit een Vodafone probleem is en dat er iets met de app is of met het toestel. Je zou de app een keer helemaal kunnen wissen en opnieuw kunnen installeren. Of anders een backup maken van je toestel en dan je toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan kijken wat die doet. Als alles goed gaat, je backup weer terug zetten
🙂 Heb je dan het probleem weer dan ligt het waarschijnlijk aan de app.