Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Deze order is niet bij ons bekend. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vorige week een IPhone besteld en zag toen de melding" Deze order is niet bij ons bekend".Hierover heb ik gechat en werd mij verteld dat de order helaas was vast gelopen. Hier hadden ze geen ve...

Sandokanz door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Melden van mogelijke phising Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg bijna dagelijks, rond dezelfde tijd, een telefoon van een onbekend nummer, dat 23 seconden overgaat. Ik heb 2 keer opgenomwn en dan hoor je niks en na exact 3 sec word de verbinding verbroken...

P20 Pro Dual Sim of niet? Alleen-lezen Opgelost

Dag allemaal,Ik wil graag mijn abonnement verlengen en een gsm eraan koppelen. Ik wil eigenlijk de P20 Pro nemen, alleen is het belangrijk om te weten of het toestel met single of Dual sim wordt gelev...

Pab85 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft z'n adres volledig in de topic geplaatst!TopicGeplaatst door: R.Yilmaz

Energieboy door Super Expert
  • 10554 Topics
  • 3277 Oplossingen
  • 2516 Likes

Uitschrijven Vodafone Forum Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik wil me graag volledig uitschrijven uit het Forum, maar weet niet hoe, kunnen jullie me helpen?Thx, Ybag

door Niet van toepassing

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Deze meneer rept over privacy maar gooit wel zelf z’n telefoonnummer op de community. Lijkt me niet echt handig!TopicGeplaatst door: leoh

• 10554 Topics
  • 3277 Oplossingen
  • 2516 Likes

Hoe kan ik een telefoonnummer blokkeren die mij lastig valt ? Alleen-lezen Opgelost

hallo ,ik word sinds een tijdje lastig gevallen door iemand en die stuurt nare smsjes en belt ook hoe kan ik dat telefoonnummer blokkeren ?met vriendelijke groet ,Marina

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Dit lijkt me niet echt een naam voor een klant op de Community?? Mensen kunnen denken dat deze persoon van de servicedesk isTopicGeplaatst...

• 10554 Topics
  • 3277 Oplossingen
  • 2516 Likes

Prepaid tegoed terug Alleen-lezen Opgelost

Gisteren heb ik voor mijn kinderen een sim only abonnement afgesloten, maar er staat nog best veel prepaid tegoed op hun kaart kan ik die terug laten boeken.

Ten onrechte wereldbundel berekend Alleen-lezen Opgelost

Tijdens vakantie ten onrechte 9 dagen wereldbundel met totaal van 45 euro in rekening gebracht.Deze heb ik echter nooit aangezet. Hoe corrigeert Vodafone dit?

Garant verzekering opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag mijn garant verzekering opzeggen. Kan dit online

Dklaver door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prijzen oudere telefoons Alleen-lezen Opgelost

Wanneer zakken de oudere iphones zoals de iphone 7 en 8 in prijs

Riniwest door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red together abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Mijn zoon en ik hebben allebei een abonnement bij vodafone en ik ook bij ziggo. Klopt het dat we een red together abonnement kunnen afsluiten met 160GB onbep bellen en sms voor €55,-.Mijn nummer is a....

Wrong passport number in Vodafone system Alleen-lezen Opgelost

Hi there, for some reason my passport number in Vodafone system is wrong. It's pop up when I ordered a phone and a new SIM card and the delivery guys said they can't give me the parcel, because in the...

Milen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone niet beschikbaar - OPGELOST Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/07602Hallo allemaal, We merken dat onze klanten problemen ervaren met het inloggen op My Vodafone app & web. Je kunt dus tijdelijk geen gebruik maken van onze My Vodafone diensten. W...

Sharon door Oud Community Moderator
  • 3523 Topics
  • 215 Oplossingen
  • 440 Likes

Overstappen naar Red Together, hoe werkt dat? Alleen-lezen Opgelost

Hoi kunnen mijn vrouw en ik overstappen op red together als wij allebei een abonnement hebben van Vodafone?

Waardoor gaat mijn tegoed op? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik heb een vraag, ik heb al ongeveer een half jaar dat ik opwaardeer, dan gebruik ik eigenlijk mijn data niet of weinig aan. En ik bel ook niet veel. Na een week krijg ik dan het bericht dat mij...

Foutmelding met het verbinden met internet. Alleen-lezen Opgelost

This is already the second time for a month in which my mobile is out of the cover. I think it's time to change operator because of a very bad service. This is already the second time for a month in w...

Stayar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vertraagt SOS SMS Alleen-lezen Onopgelost

Ik schrok me vanmorgen kapot, een SMS van mijn moeder. Daarin stond alleen SOS met Google maps coördinaten. Nu had ik het geluk dat het een vals alarm was. Nu is mijn vraag, als zij deze op donderdag ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen