Hoi
Sandor Hövel Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Het beste wat je kan doen is kijken of er in de buurt een storing aanwezig is, zie
deze webpagina van Vodafone. Mocht er geen storing zijn en je blijft er last van houden, geef het dan op via
deze pagina (tekst op de site van Vodafone: Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet?
Doe onze Network check en we helpen je verder.)
Eventueel kan je ook nog, mits er geen storing is, zelf even kijken of je toestel wel goed is. Doe een SIM swap (steek je eigen kaartje in een ander toestel en kijk of je er dan ook nog last van hebt en steek een ander SIM kaartje in je eigen toestel). Of zet je toestel even uit (eerst je SIMkaart eruit halen, daarna je toestel 5 tot 10 minuten uitzetten en daarna je SIMkaart er weer in doen en dan weer aanzetten - hij krijgt dan een kleine reset vanuit Vodafone). Misschien kan het ook helpen om handmatig je netwerk even te wijzingen naar een andere provider en daarna weer terug zetten naar Vodafone NL. Dit zijn een paar kleine dingen die je zelf zou kunnen doen om te testen. Weet ook niet hoe oud het SIM kaartje is, daar kan ook wel eens een storing in optreden.
Via deze wegen kan je je melding maken en dan kan Vodafone kijken wat ze er aan kunnen doen. Mocht je er nog meer vragen over hebben, neem dan contract op met de
klantenservice van Vodafone door te bellen of door een
chat te starten. Je kan ook eventueel een berichtje sturen via
Facebook en/of
Twitter.
Succes in ieder geval en hoop dat het lukt om weer normaal 4G te krijgen.