Na poging activeren krijg ik nu deze foutmelding op het moment dat ik op configureer mobiel netwerk klik. Wie weet wat te doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om zowel de esim van mijn telefoon te halen en opnieuw te installeren en mijn watch los te koppelen en weer te koppelen. Nu werkt het!
@Cecilia, ik krijg ook dezelfde foutmelding - zie screenschots in de bijlage. Gisteren kwam ik eerst op een pagina waar ik bij vodafone kon inlogen en toen kreeg ik een foutmelding dat er geen 06 nummer gekoppeld was aan mijn vodafone. Op advies van de helpdesk had ik beide apparaten opnieuw gestart, de vodafone app verwijderd en opnieuw geinstaleerd en sinds toen krijg ik noet eens de mogelijkheid om in te loggen bij vodafone.
Zou jij aub me ook willen helpen? Dank alvast!
Hi!
Ik wil graag verwijzen naar deze reactie van mij! Via de Community zie ik een aantal meldingen regelmatig voorbij komen en om het overzicht te bewaren ben ik in deze reactie iedere foutmelding even kort bij langs gegaan.
Dank je Cecilia, ik zie alleen deze melding niet opgenomen in jouw overzicht?
Ik ook niet
Dank!
Hey @Cecilia ik heb dezelfde foutmelding. Is het nu even wachten op de resultaten van het onderzoek?
Ik heb de gebruikerslijst in MyVodafone-profiel moieten aanpassen/wissen (geen 06 nummer bekend). Deze staan nu goed, echter alleen deze foutcode nu direct na het 'klikken' op 'Configureer mobiel netwerk'.
'.
Ben ik erg ongeduldig als ik benieuwd ben hier ver jullie zijn met het onderzoek?
Hoi, ik heb vannacht een case laten opstarten - heb precies hetzelfde probleem - de eerste dag kon ik inloggen met mijn vodafone account, maar kreeg ik een foutmelding dat er geen 06 gekoppeld was aan mijn account. Daarna tig keer alles nagekeken oo mijn profiel zodat alle rechten enz klopten. App verwijderd, reboot iphone watch - het resultaat de volgende dag was dat ik niet eens verder kom dat twee keer klikken op configureer mobiele netwerk via de apple watch app. Daarna krijg ik een foutmelding en kan op geen enkel manier verder
Vannacht had ik via de klantenservice mijn voledige vodafone account laten werwijderen en opnieuw aangemaakt met de hoop dat op deze manier het probleem zou worden opgelost - helaas is het niet het geval. Volgens de medewerker die me vannacht hielp (via de chat) zat alles goed in het systeem, alles is in orde met mijn red together abbo, iphone en watch zijn beide ibij de apple store in den haag gekocht, zijn geupdate met de laatste officiële IOS en ik ben altijd de eigenaar/contractant/hoofdgebruiker. Het is dus een raadsel waarom het verbinden niet lukt.
op gegeven moment zei de medewerker dat het duidelijk is dat ik overal aan voldoe, alle noodzakelijke stappen meerdere keren had doorlopen maar steeds loop. Zijn/haar advies was om langs een Vodafone winkel te gaan en kijken wat ze voor me kunnen doen. Dat vond ik niet een fijn advies dus had ik gevraag om een case te openen zodat de vodafone specialisten in diepte kunnen uitzoeken waar het aan ligt . Nog geen reactie maar de case is ook vanochtend vroeg aangemaakt. Hopelijk krijgen we snel iets helpends te horen
Dit is exact dezelfde foutmelding die ik krijg en kan dus ook geen stap verder...
Dank voor de update! Hopelijk wordt het snel opgelost
k heb het werkend gekregen.... Via de app een nieuwe eSim aangemaakt en geactiveerd (was ff een klusje maar wel gelukt). Daarna het proces weer gevolgd en dat werkte in 1 keer. Heb nu dus werkend OneNumber.
Oh, heerlijk! Gefelli!
bij mij helaas nog geen succes
een vraagje- had je al en eSIM op je mobiel of een ouderwetse fysieke sim kaartje?
ik had al een esim geinstalleerd. Nieuwe gegenereerd en geinstalleerd dus.
Dank voor je reactie.
moest je de oude esim eerst blokkere/ wissen en dan de nieuwe aanmaken en activeren?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.