Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 91Posts
  • 10Oplossingen
  • 17Likes
Lid sinds januari 2023
een week geleden

Community badges

Gegeven likes

Mijn Oplossingen

Re: Afleveradres aanpassen Opgelost

Hi @Jeroen Webbink  Helaas is het voor mij niet mogelijk om vanaf hier het afleveradres te wijzigen. Ik raad je aan contact te ...

Re: Incassodatum wijzigen naar de 27e Opgelost

Hi @Danny_W93  Ik heb dit zojuist voor je aangepast. Zoals @Energieboy terecht opmerkt kan het tot 2 facturen voordat de wijzig...

Re: Incassodatum wijzigen Opgelost

Hi @cfcguido11  Ik heb het voor je aangepast. Houd er nog wel rekening mee zoals @Energieboy al terecht vermeld heeft, dat het ...

Activiteit van deze gebruiker

Re: One number Onopgelost

Hi @JohanHat Goede vraag! Nee, dat is niet nodig. Je kunt OneNumber gewoon gebruiken als je telefoontoestel uitstaat.

Re: Abonnement is nog steeds niet ingegaan Onopgelost

Hi @Tom02 Ik zie dat er gisteren na je bericht op de Community nog contact is geweest met de klantenservice. Daarbij zijn een aantal acties uitgevoerd. Hebben deze voor jou inmiddels een oplossing geb...

Re: Ontkoppelen Ziggo Onopgelost

Hi @AgnesK Onhandig dat je nu geen toegang hebt. Ik heb het Ziggo account voor je ontkoppelt en ga er vanuit dat je nu weer toegang hebt!

Re: Afleveradres aanpassen Opgelost

Hi @Jeroen Webbink Helaas is het voor mij niet mogelijk om vanaf hier het afleveradres te wijzigen. Ik raad je aan contact te zoeken met mijn collega's van de afdeling status order. Ze zijn te bereike...

Re: Wijzig incassodatum Onopgelost

Hi @danielsteman Ik heb het incassomoment voor je aangepast, naar rond de 25e van de maand. Houd er rekening mee dat het tot 2 facturen kan duren voordat deze wijziging zichtbaar is.