Vannacht had ik via de klantenservice mijn voledige vodafone account laten werwijderen en opnieuw aangemaakt met de hoop dat op deze manier het probleem zou worden opgelost - helaas is het niet het geval. Volgens de medewerker die me vannacht hielp (via de chat) zat alles goed in het systeem, alles is in orde met mijn red together abbo, iphone en watch zijn beide ibij de apple store in den haag gekocht, zijn geupdate met de laatste officiële IOS en ik ben altijd de eigenaar/contractant/hoofdgebruiker. Het is dus een raadsel waarom het verbinden niet lukt.
op gegeven moment zei de medewerker dat het duidelijk is dat ik overal aan voldoe, alle noodzakelijke stappen meerdere keren had doorlopen maar steeds loop. Zijn/haar advies was om langs een Vodafone winkel te gaan en kijken wat ze voor me kunnen doen. Dat vond ik niet een fijn advies dus had ik gevraag om een case te openen zodat de vodafone specialisten in diepte kunnen uitzoeken waar het aan ligt . Nog geen reactie maar de case is ook vanochtend vroeg aangemaakt. Hopelijk krijgen we snel iets helpends te horen