Ik heb op 19-10-2023 mijn vodafone contract en abonnement omgezet van Red Together met 4 nummer naar 3 x Red en 1 x Red Unlimited.
Volgens my Vodafone en Ziggo heb ik op het adres een dienst of een aanvraag van een dienst waardoor ik de extra 5 euro korting per nummer per maand zou krijgen.
De Ziggo internet en tv aansluiting wordt pas geleverd op 27-12-2023, maar kan de aanvraag toch doen met de extra korting.
Bij de eerste factuur gaat het al mis en krijg de 5 euro extra korting per maand NIET, contract Vodafone geeft aan € 20,50 x3 en 1x € 26,00.
Contact gehad met Vodafone die doodleuk zeggen dat ik geen recht heb op de korting van € 5,00 per maand, per nummer.
Een contract welke door Vodafone opgesteld is geldt alleen voor Vodafone (betalingsverplichting) maar blijkbaar niet voor de klant die al jaren klant is met 4 nummers!!!
Vodafone, ik had anders verwacht van jullie.
Ik zal het jaar uit moeten zitten, maar ik weet wel dat na het jaar zowel het internet als mobiele telefonie niet meer door Vodafone Ziggo zal worden geleverd.
Wat valt het me vies tegen.....