Patrickvanesch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuurbedrag hoger als afgesloten abonnement

Ik heb op 19-10-2023 mijn vodafone contract en abonnement omgezet van Red Together met 4 nummer naar 3 x Red en 1 x Red Unlimited.

Volgens my Vodafone en Ziggo heb ik op het adres een dienst of een aanvraag van een dienst waardoor ik de extra 5 euro korting per nummer per maand zou krijgen.

De Ziggo internet en tv aansluiting wordt pas geleverd op 27-12-2023, maar kan de aanvraag toch doen met de extra korting.

Bij de eerste factuur gaat het al mis en krijg de 5 euro extra korting per maand NIET, contract Vodafone geeft aan € 20,50 x3 en 1x € 26,00.

Contact gehad met Vodafone die doodleuk zeggen dat ik geen recht heb op de korting van € 5,00 per maand, per nummer.

Een contract welke door Vodafone opgesteld is geldt alleen voor Vodafone (betalingsverplichting) maar blijkbaar niet voor de klant die al jaren klant is met 4 nummers!!!

 

Vodafone, ik had anders verwacht van jullie.

Ik zal het jaar uit moeten zitten, maar ik weet wel dat na het jaar zowel het internet als mobiele telefonie niet meer door Vodafone Ziggo zal worden geleverd.

 

Wat valt het me vies tegen.....

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12197Posts
  • 3553Oplossingen
  • 3182Likes

Hoi @Patrickvanesch 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hebt pas recht op de VodafoneZiggo combinatie voordeel als je Vodafone en Ziggo afneemt en deze op hetzelfde adres zijn ingeschreven. Zolang je nog geen Ziggo contract hebt, heb je, en dit lijkt me ook heel logisch, geen recht op deze combinatie voordeel. Je zal dan ook moeten wachten tot je ook Ziggo hebt en dan ziet het systeem dat je beide hebt en dan krijg je de combinatie voordeel. 

Het gaat er dan niet om of iemand 4 nummers heeft, of al lang klant is bij Vodafone. Het heet niet voor niets combinatie voordeel 🫣😉. Nu ben ik niet werkzaam bij Vodafone maar vind het wel vreemd dat je aangeeft dat My Vodafone zegt dat je nu al de korting krijgt. Heb je daar een voorbeeld van? Dan zou je die hier kunnen plaatsen om aan te geven dat jij niets hebt aangegeven, maar Vodafone zelf. Als je hier foto plaatst, haal je privé gegevens weg! 

Morgen is er weer iemand van Vodafone online om je verder te helpen. Maar bewijs is altijd beter zodat het voor een medewerker makkelijker is om je alsnog de voordelen te geven, als dat natuurlijk mogelijk is. Wel rekening houden dat ze eventueel kunnen zeggen, alleen als je beide hebt. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1069Oplossingen
  • 1167Likes

Hi @Patrickvanesch, goedemorgen en welkom hier. 

Ik begrijp zeker dat je zo snel mogelijk de extra voordelen actief wilt hebben als je Vodafone en Ziggo combineert op hetzelfde adres. Jouw Ziggo abonnement is aangevraagd, maar zal eind december actief worden. Dit is direct de reden waarom je deze korting nog niet krijgt. Deze additionele korting/voordelen worden pas toegevoegd als beide abonnementen actief staan op hetzelfde adres. Dit staat ook aangegeven in de algemene voorwaarden (Algemene Voorwaarden Volop extra voordelen Vodafone en Ziggo)


We moeten in dit geval dus helaas afwachten totdat het Ziggo abonnement actief is. Vanaf dat moment heb je recht op deze extra voordelen en kunnen ze worden toegevoegd. Eerder helaas niet. Sorry.

Patrickvanesch
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gistermiddag al een medewerker gesproken van Vodafone.

Het is zo dat we Vodafone Red Togehter hadden met 4 nummers en deze heb omgezet nadat de Ziggo verbinding was aangevraagd.

Zelfs een medewerker vsn Vodafone gesproken hierover, en in mijn Ziggo kon ik dus de mobiele abonnementen omzetten met de geldende kortingen, omdat Ziggo aangevraagd is en in Mijn Ziggo actief is.

Voor de zekerheid gebeld met Vodafone en Ziggo en was allemaal geen probleem, aangezien in mijn Ziggo aangegeven werd dat de korting van toepassing was omdat ik diensten van Ziggo heb of krijg.

 

We hebben er weer van geleerd, beetje jammer alleen van Vodafone dat er enkel en alleen wordt verwezen naar de algemene voorwaarden.
Zelfs de contracten geven het aan, maar contracten zijn, denk ik, niet van toepassing.....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic