Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes

E-mail over de betaling van je Netflix-abonnement

ForumCrew. Geef het bericht de titel “Netflix” en vermeld je mobiele nummer, e-mailadres en klantnummer. Hoe je een privébericht stuurt, vind je hier.

Heb je de e-mail niet gekregen, dan hoef je geen contact met ons op te nemen. Je kunt gewoon gebruik blijven maken van je Netflix-abonnement.

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws over dit probleem, abonneer je dan op dit forumtopic. Als je dat doet krijg je een bericht zodra wij hier een update plaatsen. Je hoeft dan niet in te bellen bij onze klantenservice voor meer nieuws, want je bent gelijk op de hoogte zodra dat nieuws er is.

Update: Goed nieuws! Het probleem is opgelost.
108 Reacties 108
Broere_1987

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Contact met klantenservice gehad. Klacht is in behandeling genomen. Betreft een betalingsprobleem tussen vodafone en netflix.
Eluminx

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand hier op het forum aangeven wat de status is van dit issue. Op 19 augustus case laten aanmaken. Gisteren is deze case zonder communicatie over de oplossing gesloten. Helaas heb ik nog steeds geen Netflix.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ,

Neem hiervoor contact op met de klantenservice afdeling smartphone crew, zij kunnen dit inzien en tevens ook doorspelen naar de technische dienst.
Vanuit hier kunnen wij niet in de systemen, helaas dus ook geen status van een case inzien.
Eluminx

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Technische dienst is al op de hoogte. Daarvoor is de case aangemaakt. Ik had verwacht dat bij het sluiten van een case je iig over de uitkomst op de hoogte gebracht zou worden. Zal hier zelf maar weer achteraan gaan.
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter zou je ook de uitslag van een case horen voordat hij gesloten wordt
moataz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
I have deactivate my lines since 3 months still you are charging me , any explanation
Anonymous
Niet van toepassing
Hi @moataz
Contact the customer service for this and explain what happend. They can stop this. Unfortunately from here we can't go into the systems.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic