Vandaag zou mijn telefoon geleverd worden tussen ongeveer 15:45 en 18:00 uur. Uiteraard ben ik hiervoor thuisgebleven, zelfs uren voor opgenomen op werk. Nu wil ik via de track en trace kijken waar de bezorger is met mijn bestelling en zie ik tot mijn verbazing een email dat ik niet thuis zou zijn geweest voor de levering. Ik gelijk contact opgenomen met de klantenservice van dynalogic, maar zij kunnen niets doen. Dame geeft aan dat er een foto is gemaakt van de huisnummers, dus dat hij is langsgeweest. Hij komt dus langs, zonder aan te bellen!! Ik ben nog naar beneden gelopen om te checken of de deurbel het doet en deze werkt gewoon. Ik vraag naar een oplossing, dame geeft aan dat hij niet terug kan komen en er een nieuwe dag ingepland moet worden. Ik moet dus wéér uren opnemen om thuis te blijven. Hoe kan dit? Deze service is echt verrot! Ik wil zekerheid dat mijn toestel netjes afgeleverd gaat worden. Een tip: Neem mensen aan die betrouwbaar zijn, want deze koerier is dat duidelijk niet! Graag een oplossing op ZEER korte termijn.