spike88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 13 mini blauw besteld was op voorraad en nu in eens langere levertijd...

goedemorgen,

 

ik heb afgelopen zondag mijn abonnement verlengd.   Ik heb bewust voor de iphone 13 mini blauw 128 gb gekozen. dit omdat deze op voorraad stond en de rest niet en mijn huidige telefoon het heeft begeven.  ik heb hem ook voor mijn werk een telefoon nodig en ook privé. 

 

Nu krijg ik in plaats van mijn nieuwe telefoon een mailtje dat er een langere levertijd is. er staat ook niet bij hoe lang en alleen dat je bericht krijgt als hij er is. lekker onduidelijk, iik ben al 18 jaar tevreden klant geweest. . maar ik krijg overal alleen maar een tabel als antwoord met levertijden. waar dus niks duidelijks in staat.. en hoe zo een telefoon op voorraad en dan als je besteld in eens niet meer. Bellen/ chat of wat dan ook je krijgt geen enkel antwoord of je wordt niet geholpen.  misschien toch maar annuleren en andere provider kiezen.  mijn bestelling is:  352397251

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @spike88 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat is uitermate vervelend. Het kan natuurlijk zijn dat er op dat moment meer mensen een bestelling hebben geplaatst want ik zie nu dat er staat dat er een langere levertijd is voor de iPhone 13 mini in de kleur blauw en voor andere iPhone toestellen weer geen levertijden problemen. Vaak kunnen ze binnen 1 week de telefoon wel bezorgen, mocht het echt heel erg uitlopen dan stuurt Vodafone een sms met update informatie. Het is overigens geen garantie dat ze hem binnen 1 week kunnen bezorgen! Het is natuurlijk super vervelend dat je van Vodafone geen antwoord krijgt en begrijpelijk dat je hier online komt. Ja, als je echt snel een nieuw toestel nodig hebt dan zit er maar 1 ding op, annuleren. Je hoeft dan natuurlijk niet gelijk naar een andere provider te gaan, je kan bellen met de klantenservice (0800-0560) en vragen welke toestellen er op voorraad zijn, op dit moment, en dan alles opnieuw regelen. Maar goed, dat is natuurlijk wat je zelf wil. 

Ik begrijp je frustratie en kan me goed indenken dat als je het snel nodig hebt, je het ook snel wil hebben. Ik zou toch bellen en kijken of je er samen uit komt en zo niet, dan annuleer je de bestelling en kan je altijd nog even zien wat je doet. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @spike88 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat is uitermate vervelend. Het kan natuurlijk zijn dat er op dat moment meer mensen een bestelling hebben geplaatst want ik zie nu dat er staat dat er een langere levertijd is voor de iPhone 13 mini in de kleur blauw en voor andere iPhone toestellen weer geen levertijden problemen. Vaak kunnen ze binnen 1 week de telefoon wel bezorgen, mocht het echt heel erg uitlopen dan stuurt Vodafone een sms met update informatie. Het is overigens geen garantie dat ze hem binnen 1 week kunnen bezorgen! Het is natuurlijk super vervelend dat je van Vodafone geen antwoord krijgt en begrijpelijk dat je hier online komt. Ja, als je echt snel een nieuw toestel nodig hebt dan zit er maar 1 ding op, annuleren. Je hoeft dan natuurlijk niet gelijk naar een andere provider te gaan, je kan bellen met de klantenservice (0800-0560) en vragen welke toestellen er op voorraad zijn, op dit moment, en dan alles opnieuw regelen. Maar goed, dat is natuurlijk wat je zelf wil. 

Ik begrijp je frustratie en kan me goed indenken dat als je het snel nodig hebt, je het ook snel wil hebben. Ik zou toch bellen en kijken of je er samen uit komt en zo niet, dan annuleer je de bestelling en kan je altijd nog even zien wat je doet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic