Harmpy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan ik een verlening die nog niet is ingegaaan annuleren

kan ik een verlening die nog niet is ingegaaan annuleren

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Dan heb je waarschijnlijk al voor het aflopen van je abonnement een nieuw abonnement afgesloten (verlenging). Je hebt dan op dat moment 14 dagen de tijd om deze te stoppen. Daar ben je nu zeker al heel lang overheen en daarom zal de medewerker van Vodafone gezegd hebben dat het niet meer mogelijk is. Vervoegd verlengen is leuk, maar deze gaat in als het contract is afgelopen en heeft de voorwaarden dat je toen 14 dagen bedenktijd had. Vervelend, daar zit je al overheen natuurlijk. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Harmpy 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zie je af van de bestelling? Bel Vodafone voordat je pakket onderweg is om te annuleren. Ze storten dan het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Krijg je geen toestel en gaat het hier alleen om een Sim Only abonnement, dan krijg je natuurlijk niets binnen maar moet je wel z.s.m. contact opnemen met Vodafone. 

Bel naar 0800-0560 (gratis) 
Openingstijden Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur - Za 09.00 - 20.00 uur - Zo 09.00 - 18.00 uur
Meer info, zie https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#annuleren

Harmpy
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hieronder een conversatie die ik had met iemand via mijn vodafone vanmorgen.... die zegt dat het niet kan

 

Ik heb even gekeken naar je order en je hebt inderdaad al een verlenging geplaatst op 19-11-2021 en deze kan ik nu niet meer annuleren sorry

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Dan heb je waarschijnlijk al voor het aflopen van je abonnement een nieuw abonnement afgesloten (verlenging). Je hebt dan op dat moment 14 dagen de tijd om deze te stoppen. Daar ben je nu zeker al heel lang overheen en daarom zal de medewerker van Vodafone gezegd hebben dat het niet meer mogelijk is. Vervoegd verlengen is leuk, maar deze gaat in als het contract is afgelopen en heeft de voorwaarden dat je toen 14 dagen bedenktijd had. Vervelend, daar zit je al overheen natuurlijk. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic