rachellerafaela

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

DynaLogic levert niet!

Vandaag zou mijn telefoon geleverd worden tussen ongeveer 15:45 en 18:00 uur. Uiteraard ben ik hiervoor thuisgebleven, zelfs uren voor opgenomen op werk. Nu wil ik via de track en trace kijken waar de bezorger is met mijn bestelling en zie ik tot mijn verbazing een email dat ik niet thuis zou zijn geweest voor de levering. Ik gelijk contact opgenomen met de klantenservice van dynalogic, maar zij kunnen niets doen. Dame geeft aan dat er een foto is gemaakt van de huisnummers, dus dat hij is langsgeweest. Hij komt dus langs, zonder aan te bellen!! Ik ben nog naar beneden gelopen om te checken of de deurbel het doet en deze werkt gewoon. Ik vraag naar een oplossing, dame geeft aan dat hij niet terug kan komen en er een nieuwe dag ingepland moet worden. Ik moet dus wéér uren opnemen om thuis te blijven. Hoe kan dit? Deze service is echt verrot! Ik wil zekerheid dat mijn toestel netjes afgeleverd gaat worden. Een tip: Neem mensen aan die betrouwbaar zijn, want deze koerier is dat duidelijk niet! Graag een oplossing op ZEER korte termijn.

1 Reactie 1
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @rachellerafaela, welkom op de Vodafone Community.

 

Wat ontzettend zuur dat het zo is gelopen met Dynalogic, dat klinkt zeker niet wat je mag verwachten. Goed dat je direct contact hebt opgenomen met Dynalogic zelf, zij horen je klacht ook gewoon in behandeling te nemen. Ik zal er hier ook melding van maken, maar uiteindelijk vrees ik dat er niets anders op zit dan toch een nieuwe afspraak met hun hierover te maken. We gaan er vanuit dat het een incident is geweest en dus deze keer gewoon goed gaat!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic