Willem1987

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Duosim bij verlenging contract(Red Super)

Hallo,

Ik maak momenteel gebruik van een SO Vodafone Red-3 Essential abonnement. Dit loopt af per 28 juni 2015.
Er kan dus verlengd worden. Ik zou graag verlengen naar Red Super C 2 jaar met Iphone 6 Space Gray 64GB.

Bij dit abonnement zit een gratis multisim optie. Ik heb echter een wifi-only tablet en gebruik bij huidig abonnement een duo-sim.(Ik heb een oude nokia telefoon voor wintersport en heb 1 telefoon aan op de piste en 1 in het huisje. Met multisim zou ik elke keer de sim kaart moeten verplaatsen)

Het liefst zou ik gebruik blijven maken van mijn duo-sim alleen dit is een micro-sim normale sim combinatie.
Voor de iphone is een nano-sim nodig, maar ik zou het zonde vinden opnieuw 30 euro voor een multisim aan te vragen. Ik neem aan dat er bij de nieuwe nano-sim sowieso al kosten gemaakt worden.
Ik hoop dus dat hier iets te regelen valt waardoor ik niet opnieuw 30 euro voor een duo-sim uit hoef te geven bij mijn verlenging. Zeker omdat ik wel gratis een multi-sim optie heb, die helaas voor mij geen uitkomst biedt.

met vriendelijke groet,
Willem van den Berg


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Willem van den Berg,

Jouw wens is een individuele kwestie die niet via dit openbare Forum geregeld kan worden. Dit Forum is een Community voor en door Vodafone klanten. En die Vodafone klanten hebben niet de bevoegdheid om uitzonderingen op regels te ritselen. Ook niet om individuele afspraken te maken. En ook hebben Forum-leden geen inzage in klantgegevens. Ook de Forum Specialisten niet. Forum-leden geven tips en adviezen in algemene kwesties. En dit Forum is dus niet bedoeld voor individuele uitzonderingen.

Sales-medewerkers van Vodafone weten exakt wat er mogelijk is. En onmogelijk is. Die kunnen jou daar uitgebreid over adviseren. Inclusief de bijkomende kosten. Daar zijn zij voor getrained en opgeleid.

Succes!

Netwerker


Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Willem van den Berg,

Jouw wens is een individuele kwestie die niet via dit openbare Forum geregeld kan worden. Dit Forum is een Community voor en door Vodafone klanten. En die Vodafone klanten hebben niet de bevoegdheid om uitzonderingen op regels te ritselen. Ook niet om individuele afspraken te maken. En ook hebben Forum-leden geen inzage in klantgegevens. Ook de Forum Specialisten niet. Forum-leden geven tips en adviezen in algemene kwesties. En dit Forum is dus niet bedoeld voor individuele uitzonderingen.

Sales-medewerkers van Vodafone weten exakt wat er mogelijk is. En onmogelijk is. Die kunnen jou daar uitgebreid over adviseren. Inclusief de bijkomende kosten. Daar zijn zij voor getrained en opgeleid.

Succes!

Netwerker


Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
- gesloten -
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic