inge1000stra

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

vodafone vluggertje??

ik ben in gegaan op de actie en heb mijn abonnement verlengd naar een Vodafone Red onbeperkt bellen en 2 GB, echter in mijn gegevens staat een heel ander abonnement dat ik niet heb afgesloten.
Er is niemand (chat, telefoon) die dit voor mij kan corrigeren.
Kortom de hele middag bellen, in de wachtrij hangen, of er extra voor betalen om het juiste abonnement in mijn gegevens te verwerken.
Uiteindelijk doorverbonden naar de afdeling die de online diensten behandeld, wachtijd 40 minuten.
Dus Vodafone vluggertje?? ik dacht het niet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
inge1000stra
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja hoor! kon de afdeling dinsdag weer niet bereiken, maar een vriendelijke collega Linda van de chat vroeg door had al snel gevonden dat er een verkeerd abonnement bij mijn gegevens was ingevoerd.. Ze heeft het doorgestuurd naar de betreffende afdeling en gisteren kreeg ik een smsje dat het gecorrigeerd was.
Linda alsnog heel erg bedankt!

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @inge1000stra ,

Natuurlijk niet en fijne beleving als je en leuke actie tegenkomt :(.
Ik hoop dat het allemaal is gelukt nadat de afdeling online diensten je vraag in behandeling heeft genomen :).
Zo ja, wens ik je veel plezier met (je nieuwe telefoon?) en anders je nieuwe abonnement.

Hopelijk heb je geen zorgen meer hierover!
inge1000stra
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hallo,
het is dus niet gelukt om die afdeling aan de telefoon te krijgen omdat de wachttijd 40 minuten was en dat ging me toch wat te ver omdat ik ook al een paar uur bellen/chatten achter de rug had 😞
Ik ga het morgen weer proberen en hopelijk is er dan iemand die het voor mij corrigeren kan.............
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@inge1000stra

Is het nog gelukt? We zijn namelijk ondertussen weer een paar dagen verder.
inge1000stra
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja hoor! kon de afdeling dinsdag weer niet bereiken, maar een vriendelijke collega Linda van de chat vroeg door had al snel gevonden dat er een verkeerd abonnement bij mijn gegevens was ingevoerd.. Ze heeft het doorgestuurd naar de betreffende afdeling en gisteren kreeg ik een smsje dat het gecorrigeerd was.
Linda alsnog heel erg bedankt!

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@inge1000stra

Dat is heel goed om te horen! Ik zal je topic dan als opgelost markeren. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic