Hallo,
Ik maak momenteel gebruik van een SO Vodafone Red-3 Essential abonnement. Dit loopt af per 28 juni 2015.
Er kan dus verlengd worden. Ik zou graag verlengen naar Red Super C 2 jaar met Iphone 6 Space Gray 64GB.
Bij dit abonnement zit een gratis multisim optie. Ik heb echter een wifi-only tablet en gebruik bij huidig abonnement een duo-sim.(Ik heb een oude nokia telefoon voor wintersport en heb 1 telefoon aan op de piste en 1 in het huisje. Met multisim zou ik elke keer de sim kaart moeten verplaatsen)
Het liefst zou ik gebruik blijven maken van mijn duo-sim alleen dit is een micro-sim normale sim combinatie.
Voor de iphone is een nano-sim nodig, maar ik zou het zonde vinden opnieuw 30 euro voor een multisim aan te vragen. Ik neem aan dat er bij de nieuwe nano-sim sowieso al kosten gemaakt worden.
Ik hoop dus dat hier iets te regelen valt waardoor ik niet opnieuw 30 euro voor een duo-sim uit hoef te geven bij mijn verlenging. Zeker omdat ik wel gratis een multi-sim optie heb, die helaas voor mij geen uitkomst biedt.
met vriendelijke groet,
Willem van den Berg